Lol
- andreas1xd
Lol
Var lidt på youtube her i dag, jeg skrev en kommentar til en video, og så poppede det her op. (Skal lige siges at jeg laver videoer)
- julemand101
Re: Lol
Fik den også for en del tid siden. Jeg syntes så ikke ligefrem det var sjovt men bare tragisk at der må være en stor del af YouTube brugeren der ikke aner de har deres egen kanal (hvorfor ellers skulle Google vælge at sende denne besked ud til alle brugere).
Men ja man kunne måske lige have sorteret de brugere væk der har lagt videoer op for nyligt.
Men ja man kunne måske lige have sorteret de brugere væk der har lagt videoer op for nyligt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- andreas1xd
Ha ha ja. Der er vel mange der laver en bruger kun så de kan skrive comments og se alle videoer og sårn
- EMIGoLD
Jeg syntes også det er tragisk, men dette er måske endda mere tragisk: (billede fra Komputer For Alle)julemand101 wrote:Fik den også for en del tid siden. Jeg syntes så ikke ligefrem det var sjovt men bare tragisk at der må være en stor del af YouTube brugeren der ikke aner de har deres egen kanal (hvorfor ellers skulle Google vælge at sende denne besked ud til alle brugere).
The ban hammer will speak!
- Casper98dk
Wow.... Det er en af de svære levels ikke?EMIGoLD wrote:Jeg syntes også det er tragisk, men dette er måske endda mere tragisk: (billede fra Komputer For Alle)julemand101 wrote:Fik den også for en del tid siden. Jeg syntes så ikke ligefrem det var sjovt men bare tragisk at der må være en stor del af YouTube brugeren der ikke aner de har deres egen kanal (hvorfor ellers skulle Google vælge at sende denne besked ud til alle brugere).
- PennisPuff
emi pc grundviden er sikkert til for at lære den ældre generation at bruge computeren jeg synes det er smart lavet så de kan sidde og læse sådan nogle ting, istedet for at slå os andre ihjel fordi de ikke vil høre
- EMIGoLD
Tænkte også det var til den ældre generation, men fandt det alligevel ret komisk at der simpelthen er trin for trin illustrationer for at trykke på krydset.PennisPuff wrote:emi pc grundviden er sikkert til for at lære den ældre generation at bruge computeren jeg synes det er smart lavet så de kan sidde og læse sådan nogle ting, istedet for at slå os andre ihjel fordi de ikke vil høre
The ban hammer will speak!
- julemand101
Nu er "Komputer for Alle" også et blad der på ingen måde skjuler hvilken målgruppe de har. Derfor undre det mig mere at man kan finde på at læse bladet og så blive forundret over det lave niveau for så har man tydeligvis købt det forkerte blad.
Som der bliver sagt så er det typisk ældre personer eller totale It-analfabeter der læser dette blad og jeg synes det er meget godt at se at man ikke er bange for at gå alt for langt ned i niveauet. Læser jeg bladet? Nej på ingen måde men læste den da jeg var yngre og ville lære noget omkring især genvejstaster og lidt smarte tricks som typisk står i den slags blade selvom 90% af det er crap.
Som der bliver sagt så er det typisk ældre personer eller totale It-analfabeter der læser dette blad og jeg synes det er meget godt at se at man ikke er bange for at gå alt for langt ned i niveauet. Læser jeg bladet? Nej på ingen måde men læste den da jeg var yngre og ville lære noget omkring især genvejstaster og lidt smarte tricks som typisk står i den slags blade selvom 90% af det er crap.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.