Hvem vil være V.I.P?

Diskussion om Minecraft og crafters.dk
Post Reply
Hartman

Hvem vil være V.I.P?

Post by Hartman »

Min lillebror har fået en ide til hvordan man måske kunne gøre det lidt "sjovt" for nye medlemmer her på crafters.

han har taget ideèn fra Hvem vil millionær. hvor man så istedet for at vinde penge. Kunne man stille de spørgsmål som der skulle stilles, og præmien var at blive medlem af serveren.

Hvor man sidder over for hinanden på to stole og en slags idè til en skærm imellem dem. der kunne måske være mulighed for en slags puplikum rundt om scenen.

dette var bare et forslag. Det er helt fint vis i afslår.

hilsen Uldur
lillebror's navn: ulder2
EMIGoLD

Re: Hvem vil være V.I.P?

Post by EMIGoLD »

Hartman wrote:Min lillebror har fået en ide til hvordan man måske kunne gøre det lidt "sjovt" for nye medlemmer her på crafters.

han har taget ideèn fra Hvem vil millionær. hvor man så istedet for at vinde penge. Kunne man stille de spørgsmål som der skulle stilles, og præmien var at blive medlem af serveren.

Hvor man sidder over for hinanden på to stole og en slags idè til en skærm imellem dem. der kunne måske være mulighed for en slags puplikum rundt om scenen.

dette var bare et forslag. Det er helt fint vis i afslår.

hilsen Uldur
lillebror's navn: ulder2
Ideen med ansøgninger er at der ikke kommer en masse regelbrydere osv. ind på serveren, som ikke kender reglerne og bare er ude på at ødelægge det for os andre.

Problemet med dit forslag er så at alle disse regelbrydere kan blive VIP og ødelægge serveren, bare fordi han/hun kan svare rigtigt på et par spørgsmål.

Dog er ideen med at lave en quiz som "Hvem vil være millionær" er i grunden fin nok, men bare ikke med VIP rang som præmie. ;)
The ban hammer will speak!
Hartman

Post by Hartman »

Man skal jo stadigvæk læse reglerne som før man skal bare stå i et byggerig/rum
og spørgsmålene skal jo også være som før. man skal bare sidder i en stol i et slags show. :)
FedeAnderzen

Post by FedeAnderzen »

Hartman wrote:Man skal jo stadigvæk læse reglerne som før man skal bare stå i et byggerig/rum
og spørgsmålene skal jo også være som før. man skal bare sidder i en stol i et slags show. :)
Det vil betyde at der skal laves en masse show, mods skal hen et bestemt sted for at teste og den slags. Mods bruger rigeligt med tid på at holde ro og orden og at teste de nye allerede. Man kan godt gå rundt og mine eller bygge imens man tester en default så jeg tror det er en rimelig dødfødt ide.
Image
Casper98dk

Post by Casper98dk »

FedeAnderzen wrote:
Hartman wrote:Man skal jo stadigvæk læse reglerne som før man skal bare stå i et byggerig/rum
Det vil betyde at der skal laves en masse show, mods skal hen et bestemt sted for at teste og den slags. Mods bruger rigeligt med tid på at holde ro og orden og at teste de nye allerede. Man kan godt gå rundt og mine eller bygge imens man tester en default så jeg tror det er en rimelig dødfødt ide.
+1
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
julemand101

Post by julemand101 »

Som admin afviser jeg dette og da jeg er admin kan jeg også gøre det uden at nævne en grund. (føler der er nok med modargumenter i tråden) :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Hartman

Post by Hartman »

Okay det er bare i orden :)
Post Reply