Hej.
Jeg er ikke sikker på om jeg ansøger det rigtige sted, men det virker som det tætteste. Jeg tænker på at bygge et atletik stadion her på serveren. Jeg har fået nogle ideer fra denne video: http://www.youtube.com/watch?annotation ... Eq6HxjEIvE
Der er flere.
Som i kan se er der brugt en del tnt til at hjælpe med at gøre disse sportsgrene mulige. Pga vand skader det tnt som er i brug ikke noget. Men crafters har jo "anti tnt" i normal world. Jeg ved ikke om det er muligt, men kan i evt. gøre dette stadion normalt inden for TNT? Jeg har jo ikke været på serveren helt vildt lang tid men jeg har lagt mærke til at der ikke er ret mange events inden for konkurrence som har noget med OL at gøre. Jeg tror at det ville være godt for en server at have nogle lidt mere varierede sportevents.
K.H BadeAnd99
Ansøgning om Atletikbane.
- badeand99
Ansøgning om Atletikbane.
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.”
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- maja4626
- julemand101
Re: Ansøgning om Atletikbane.
Synes ikke det virker ret sjovt i forhold til mængden af arbejde der skal ligges i sådan et projekt (videoen er en af de mest kedelige jeg har længe set fra CaptainSparklez). Desuden virker TNT delen ikke ret godt og jeg kan også se der kræves at man er udødelig for at få det til at fungere. Alt i alt vælger jeg ikke at godkende dette projekt.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- badeand99
Det er fair nok. Men man dør faktisk ikke selvom man ikke er udødelig. Når tntet er i vand med lill plads på hver side så dør man ikke Jeg dropper dette projekt pga. det ikke er muligt at få nogle gode tider unden tnt. K.H BadeAnd99
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- badeand99
Jeg vil dog ikke droppe ideen så nu vil jeg arbejde på en ny ide til bedre tider her på crafters
K.H BadeAnd99
K.H BadeAnd99
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- Xuno
Det er godt nok et vildt stadion de har gang i der
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- xcanner
Prøv at komme på nogen ideer som ikke kræver en helt masse server side...
It's all about the community
- astro379
what about a
bue skydning konkurrence
hvor man skyder på forskellige længder eller noget
................................................................................................................................
bue skydning konkurrence
................................................................................................................................
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- Casper98dk
Er der ikke flere der har lavet det? anyway har selv haft planer om at lave det, og hvis i begynder vil jeg gerne hjælpe. Gider bare ikke hjerneløst miningastro379 wrote:what about a
bue skydning konkurrence
:-. ..--..
: *. ( .-. )
: : >>>-----> ( ( O ) )
: -' ( '*' )
:-* '''''----'''''
- julemand101
Mener der er et baneanlæg til netop dette i skycity.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.