hva så med en tur i labyrenten
den som melder sig til får fra tager alle sine home samt evnen til at tp sig til andre steder
man bliver simpel hen smidt ind i den der kæmpe labyrent og ska så finde ud helt selv uden tp og det
dette vil jo så betyde at det måske ikk bliver færdig på en dag
så skal folk jo finde ud over en ugen tid eller noget
den der kommer først ud vindeer jo
man kunne jo os lave lidt pvp der inde så fold får en bue samt lidt pile og et træ sværd eller noget så man ka jage sine modstander væk fra den rigtige rute eller noget
Ansøgning om Atletikbane.
- astro379
Re: Ansøgning om Atletikbane.
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- badeand99
Jeg er helt åben for hjælp med denne her bane I skriver bare til mig og så kan vi få begyndt på en fed bane
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.”
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain
- Xuno
Man kunne godt lave en turnering der minder om femkamp, altså hvor man skulle igennem X antal discipliner og så fandt man en vinder til sidst.
Hvis du har brug for nogen at spare med, eller hjælp på nogen måder siger du bare til, er sikker på at vi kunne finde på et fedt event
Hvis du har brug for nogen at spare med, eller hjælp på nogen måder siger du bare til, er sikker på at vi kunne finde på et fedt event
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- badeand99
Det er en fed ide Vi finder lidt flere spillere og så skal der laves noget sport XD
“Nobody dies a virgin... Life fucks us all.”
-Kurt Cobain
-Kurt Cobain