Godaften!
Jeg er en ung herre på 23, der søger en server hvorpå jeg kan stable klodser og udvide mine horisonter indenfor arkitektur :3
Navnet er Kasper og ingame hedder jeg Dr_Killuminati.
Jeg er bosat i Brønshøj og er lige startet på Datamatiker uddannelsen på KEA i København.
Jeg er pt.. arbejdsløs, men efter 1.5år i Føtex Nørrebro syntes jeg det var på tide med en pause.
I min fritid nyder jeg at have intellektuelle samtaler med mine venner, samt at spille computerspil.
Jeg har ikke stor erfaring med gaming. Mit første computerspil jeg købte var COD: MW2, som jeg blev lokket til at købe af en god ven ved navn Benjamin (Ninjastick).
Siden dengang har jeg brugt meget tid indendørs. Jeg har blandt andet brugt megen tid på WoW og COD: MW3.
Jeg har besluttet mig for at prøve kræfter med Minecraft, efter at have hørt utroligt mange ting om dette fantastiske spil. Min ven (Benjamin) viste mig singleplayer hurtigt, hvorefter jeg ikke kunne modstå fristelsen mere.
Jeg vil gerne ind på denne server fordi:
1. Jeg har hørt et er svært at finde en ordentlig server med ro og orden.
2. I har nul tolerance overfor hackere og exploiters.
3. Jeg "kender" et par stykker på serveren.
4. Jeg hører ude i byen at jeres mods er nogle hårde bananer.
5. Jeres system med ansøgning og test ingame, virker som en god måde at sortere de ligeglade og "useriøse" spillere fra. De fleste af jeres regler virker også som sund fornuft, men nu kender jeg ikke så meget til miljøet i multiplayer.
Jeg kender et par stykker på serveren: Benjamin (Ninjastick) Som jeg sov ved siden/ovenpå af i min tid i Livgarden (...)
Emmich, som jeg har haft fornøjelsen af at møde hjemme ved Benjamin.
Pars (Lars) som jeg har mødt til Bas Under Buen.
Jeg har endnu en ven som søger ind på serveren i løbet af de næste par dage.
Hvis i ønsker mere information må i endelig sige til, så vil jeg med glæde uddybe.
//Kasper aka. Dr_Killuminati
Ansøgning.
- PennisPuff
Re: Ansøgning.
haha fed ansøgning tror du mangler om du har forstået og accepteret reglerne
- xcanner
- xcanner
Tror du skal læse det igennem igenPennisPuff wrote:haha fed ansøgning tror du mangler om du har forstået og accepteret reglerne
It's all about the community
- Ninjastick
- PennisPuff
så godt men der står ikke om han konkret acceptere reglerne ;D men kan se at han har klaret testenxcanner wrote:Tror du skal læse det igennem igenPennisPuff wrote:haha fed ansøgning tror du mangler om du har forstået og accepteret reglerne