Dit Navn: Max
Dit Minecraft Navn: SpeedwayDrengen
Alder: 12
Sted: Midt- og vestjylland
Interesser: Speedway, Minecraft, BF3, og COD.
Minecraft erfaring: Har spiller i 2½ år, men har for det meste spillet MultiPlayer!
Hvor har du hørt om crafters.dk: Fra min søster som har set den på Minecraftlisten.dk
Hvad jeg synes om Serveren: Den er mega sej! Og gad godt og prøve den fordi min søster forslog den til mig
"Har du læst og forstået reglerne": Ja og jeg skal nok prøve og overholde dem!
Lidt om mig selv: Jeg er en Dreng på 12 som jeg har nævnt og elsker Speedway. Jeg bor i en lille bor der hedder Engesvang og går i 6.A.
Hvorfor jeg Ansøger: Fordi jeg elsker seje servere som denne
Fritid: Speedway, og er sammen emd venner og Gamer Minecraft med dem
Mvh. Max!
Speedway
- speedwaydrengen
Speedway
Last edited by speedwaydrengen on 30 Aug 2012, 15:28, edited 1 time in total.
- julemand101
Re: Speedway
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=6)speedwaydrengen wrote:Hej!
Navn: Max
Minecraft Navn: SpeedwayDrengen
Alder: 12 år
Sted: Midt- og vestJylland!
Minecraft Erfaring: 2½ år har jeg Spillet Minecraft, men spiller ikke så meget SinglePlayer mest MultiPlayer.
Venner på Serveren: TheaHjorth(Min Søster), Idathegamer (En klassekammerat).
Hvorfor jeg vil joine denne server: Den er virkelig Sej synes jeg selv også fordi min Søster har forslået den!!
Forstået Reglerne: Ja og skal nok prøve og overholde dem!!
Hobby: Jeg går til Speedway i min fritid, men spiller også meget Minecraft!
Har du hørt om Crafters.dk: Ja gennem min søster som fandt den på minecraftlisten.dk
Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.
Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.
Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Pars
Max, giv den gas og tag testen på reglerne ingame, fang en admin/mod og spørg efter den. Ps din ansøgning er godkendt.
- julemand101
Inaktiv
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.