ZoodA Ansøgning til VIP.

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Zooda

ZoodA Ansøgning til VIP.

Post by Zooda »

Hej crafters.dk

Her er min ansøgning til VIP. ;)

Dit Navn: Stefan

Dit Minecraft Navn: ZoodA

Alder: 20

Sted: Østjylland

Interesser: Computer/gaming, fester, social, youtube, grafik, videoer.

Minecraft erfaring: Jeg har spillet siden beta versionen. Og min main server har altid været minecrafter.dk også kendt som sandkassen. Jeg holdte en kort pause fra minecraft, og da jeg kom tilbage var servern lukket ned. Så jeg er ude for at kigge efter en ny server som også er social som den gamle! ;)

Venner på serveren? Jeg har ingen venner på servern lige nu, da jeg fandt den over minecraft listen. Men håber det ændre sig!

Hvorfor vil du joine vores server: Fordi det virker til i er meget sociale, og stabile. I har været oppe siden 2010, og jeg har været inde og skrive lidt med nogle fra servern, og det virker til de er ganske flinke og aktive.

Har du læst og forstået reglerne? Ja de er forstået.

Lige til sidst vil jeg skrive lidt om mig selv:
Jeg er en glad person som kan snakke med næsten alle. Vil godt udanne mig som mediegrafiker, og derfor starter jeg snart i et firma der arbejder med plakater, skilte osv. Så jeg kan få lidt erfaring til min uddannelse. Jeg bor i min egen lejlighed i horsens. Lige for tiden laver jeg intet ud over at hænge ud med mine venner og stene en masse computer! ;)

Håber det var nok.

Mvh. ZoodA
nrone

Re: ZoodA Ansøgning til VIP.

Post by nrone »

Den er godkendt - kom ind på serveren og få en test i reglerne :-)
Crafters.dk - It's all about the community...
maja4626

Re: ZoodA Ansøgning til VIP.

Post by maja4626 »

Testet på Mumble og promoted :)
Image
Post Reply