Acvteam26 wrote:Haha Maja, ja det ser åbentbart ud til at der er mange fra crafters, der bor på Sjælland og Lolland/Falster. Jeg selv bor i Sorø på Sjælland.
eaw blev vi ikke enige om at man ikke skriver lolland/falster? det er faktisk til fornærmende...
og maja hvad hed din storebror IRL og eller var han med til Putte-festen her i fredags?
Acvteam26 wrote:Haha Maja, ja det ser åbentbart ud til at der er mange fra crafters, der bor på Sjælland og Lolland/Falster. Jeg selv bor i Sorø på Sjælland.
Selvfølgelig kommer der en del fra Sjælland. Det er en lidt større ø end Falster
Derfor er det lidt sjovt, når nogen kommer fra Falster.
så er der også større chance for at det er nogen man har mødt eller man kender nogen som kender en
eaw blev vi ikke enige om at man ikke skriver lolland/falster? det er faktisk til fornærmende...
og maja hvad hed din storebror IRL og eller var han med til Putte-festen her i fredags?
Dejligt:) Synes selv at det er lidt fornærmende med Lolland/Falster. Det er altså 2 øer!
Han hedder Jonas, og ja han var med til festen i fredags. Han går på 2.g
Dejligt:) Synes selv at det er lidt fornærmende med Lolland/Falster. Det er altså 2 øer!
Han hedder Jonas, og ja han var med til festen i fredags. Han går på 2.g
helt enig med det første ! 2. G det har du sagt men hmm Jonas hvordan så han ud ? evt. ved han hvem jeg er ! prøv at spørge om han så en 1. G med sort hat og Briller
PennisPuff wrote:helt enig med det første ! 2. G det har du sagt men hmm Jonas hvordan så han ud ? evt. ved han hvem jeg er ! prøv at spørge om han så en 1. G med sort hat og Briller
PennisPuff wrote:helt enig med det første ! 2. G det har du sagt men hmm Jonas hvordan så han ud ? evt. ved han hvem jeg er ! prøv at spørge om han så en 1. G med sort hat og Briller
Mhhh... Har du min Facebook?
jepper fandt ham selv jeg vil ikke skrive hans efternavn her men der var kun en ved navn jonas under deltager listen og han gik på 2. G, tror jeg så ham
PennisPuff wrote:jepper fandt ham selv jeg vil ikke skrive hans efternavn her men der var kun en ved navn jonas under deltager listen og han gik på 2. G, tror jeg så ham