Ansøgning - cf329rn

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
cf329rn

Ansøgning - cf329rn

Post by cf329rn »

Dit Navn: Mit navn er Oliver.

Dit Minecraft Navn: cf329rn

Alder: Jeg er 18 år

Sted: Jeg bor i Hillerød.

Interesser: Jeg bruger det meste af min fritid på at spille alle mulige spil med min venner. Helst med mine venner, da jeg syntes det er sjovest. Lige fortiden spiller jeg en del Battlefield 3 (med Mettalknight og Kiffning3000), League of Legends, og nu vil jeg gerne begynde at spille Minecraft , sammen med mine venner.

Lige nu studere jeg på HG i Hillerød, hvor jeg bagefter regner med at få praktikplads som kontorarbejder, og sælge, da jeg gerne vil arbejde indenfor ting med salg, min drøm er at blive revisor.

Minecraft erfaring: Jeg har ikke spillet særlig meget Minecraft, i forhold til mine venner, men er gerne med på at lære mange nye ting. Har dog set mine venner spille meget, så kan de fleste ting der er i spillet.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt om jer igennem mine venner Mettalknight og Kiffning3000.

Venner på serveren? Mettalknight og Kiffning3000

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg kunne godt tænke mig at spille med mine venner, og have det sjovt på Minecraft, sammen med andre personer, i stedet for at spille det alene.

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst og er indforstået med reglerne.

Lige en ekstra info: Jeg er ordblind, og der kan derfor forekomme grammatiske fejl eller forkerte bøjninger, i det jeg skriver. Det ville være rarest hvis i ikke siger noget til det, da jeg ikke kan gøre for det. Det skal også lige siges at det godt kan tage mig lang tid at skrive, da jeg prøver på at gøre mig så umage med det jeg skriver.
Erobran

Re: Ansøgning - cf329rn

Post by Erobran »

Det sgu en flot ansøgning af en der ordblind :).
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
cf329rn

Post by cf329rn »

Man kan opnå alt, med hjælp fra venner og familie :)
Erobran

Post by Erobran »

Så sandt :).
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Sighvatur

Post by Sighvatur »

Godkendt, hop ind på serveren og snup en test :)
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
maja4626

Post by maja4626 »

Testet & promoted :)
Image
Post Reply