Dit navn: Christopher Petersen
Dit Minecraft navn: chris1155
Alder: 13
Sted: Horsens, Jylland.
Interesser: Computer, sport, minecraft, Bygge ting i minecraft.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet minecraft siden 5 dage efter det udkom SÅ ja jeg har nok noget erfaring.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har hørt Crafters.dk fra en af mine venner der heder Themaluf (in-game)
Venner på serveren?: Ja jeg har 1 ind til videre Han heder Themaluf (in-game)
Hvorfor ville du joine vores server: Jeg ville joine jeres server Pga. jeg hørte den fra andre spillere at den skulle være sjov og så syntes jeg at den er sjov har kigget sådan lidt rundt omkring in-game i jeres server syntes den ser meget sjov ud så det er faktisk derfor jeg ville sende den her ansøgning
Har du læst og forstået reglerne?: Ja jeg har læst jeres regler og jeg ville også godt over holde dem fordi jeg syntes det er nedern at blive banned for servere og jeg syntes også at det er nedern dem der bruger x-ray og fly mod og de der ting
Mit privat liv: Jeg har jo nogle problemer ind i mellem så det kan jeg ikke gøre for. De problemer jeg har er at jeg har ADHD og Tourette Sygdom så der for jeg noget medicin for. men jeg går til parkour og guitar i min fritid. Så men nu har jeg vist fortalt alt Ps. jeg bor i horsens og glad for at bo der
Ansøgning fra chris1155
- maja4626