Hej crafters jeg ville lige høre hvorfor vi/i ikke benytter teamspeak i stedet for mumble.
Da der er flere som benytter teamspeak kontra mumble.
Hvisproblemet ligger i opsætningen og hostingen så sig endelig til (self. Gratis)
Edit: beklager skrive fejl og lignende ( det er skrevet på telefonen)
hvorfor mumble
- Xuno
Re: hvorfor mumble
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- Nemisisdk
Personlig selv syntes jeg teamspeak er noget skrammel med undtagelse af deres gruppe inddeling. Den del er nice, hvis man har forskellige opgaver i et større raid med delledere.
Men ja enment har været oppe tidligere, som Xunno har været så flink at linke til.
Men ja enment har været oppe tidligere, som Xunno har været så flink at linke til.
- thomaskaufi
synes teamspeak er roddet.
Bare fordi det er det mest populære betyder det jo ikke at det er det bedste...?
EX tænk på iphone
Bare fordi det er det mest populære betyder det jo ikke at det er det bedste...?
EX tænk på iphone
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- julemand101
Det er ikke fordi jeg har store erfaringer indenfor VOIP løsninger men jeg ser ingen problemer med Mumble andet end ingame overlay ikke virker helt optimalt altid (for ikke at sige altid). Vi har ikke haft nogen problemer med at brugerne skulle hente Mumble og det lader ikke til at skabe store problemer at konfigurere det.
Men jeg vil da gerne høre argumenter i sagen. Vær dog opmærksom på at da vi allerede har en kørende Mumble konfiguration så skal der være nogle ret solide argumenter på bordet for at vi vælger at skifte til en anden løsning. Tænk også lige over at vi nok har 50-100 registreret brugere på Mumble som så skal skifte til en anden løsning. Hvis du har dette i tankerne og stadig synes dit argument imod Mumble er i orden så kom med det (så hvis argumentet blot er du ikke selv gider installere det så er det måske lidt egoistisk at forlange 50-100 brugere skal installere TeamSpeak).
Men jeg vil da gerne høre argumenter i sagen. Vær dog opmærksom på at da vi allerede har en kørende Mumble konfiguration så skal der være nogle ret solide argumenter på bordet for at vi vælger at skifte til en anden løsning. Tænk også lige over at vi nok har 50-100 registreret brugere på Mumble som så skal skifte til en anden løsning. Hvis du har dette i tankerne og stadig synes dit argument imod Mumble er i orden så kom med det (så hvis argumentet blot er du ikke selv gider installere det så er det måske lidt egoistisk at forlange 50-100 brugere skal installere TeamSpeak).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
Mumble er den "ægte" gamers valg, da det er den VOIP med mindste delay
Mht. teamspeak (som vi testede lidt da vi startede med at have en voice chat) så finder jeg personligt dens GUI meget rodet og forvirrende...
Mht. teamspeak (som vi testede lidt da vi startede med at have en voice chat) så finder jeg personligt dens GUI meget rodet og forvirrende...
It's all about the community
- kasperfranz