Der har desværre lidt uoverensstemmesler ang. sagen om ban af kakaduen (minihansendk).
Vi er kommet frem til at kakaduen bliver unbannet og han bedes fjerne sit pentagram. "Sagen" har ramt en gråzone, og er bestemt ikke blevet behandlet optimalt.
Hvorvidt om meningen med pentagramet et satanisk tegn eller ej, er uvedkommende. 99 ud af 100 vil opfatte det som et satanisk tegn.
---
Derudover vil sige at hvis man er uenig i et ban eller en admin beslutning, er man altid velkommen til at tage diskussionen her på forummet (der bliver oprettet et par sub fora til dette i morgen).
Jeg vil ikke acceptere chikane af admin's på nogen som helst måde. De bruger meget tid på at sørge for at crafters.dk er et rart sted at spille. Har man et problem med en admin, kan man altid tage det op i de kommende fora!
Vi vil i admingruppen, forsætte med at arbejde med vores "interne" retningslinier og regler for at undgå lignende situationer opstår igen.
kakaduen / minihansendk
- xcanner
kakaduen / minihansendk
It's all about the community
- minihansendk
Re: kakaduen / minihansendk
Hej Xcanner, det er godt at høre jeg bliver unbannet, men det lader til jeg stadig er bannet fra server?
- atlem
xcanner har fått pm
- xcanner
Du skulle gerne have adgang igen, ellers så send mig en PM.minihansendk wrote:Hej Xcanner, det er godt at høre jeg bliver unbannet, men det lader til jeg stadig er bannet fra server?
It's all about the community