Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
androne09
Posts: 3
Joined: 15 Sep 2012, 11:12

Ansøgning

Post by androne09 »

navn:Esben.

minecraftnavn:Androne09.

alder:12.

by:Hjørring.

interesse: elsker minecraft, svømmer meget og spiller håndbold.

server: den er flot og sej, der er nogen søde menesker inde på den. og de hjælper mig altid :)

hvorfor: jeg vil gerne give denne server 10 stjerner for de flotte huse og syntes at jeg også vil være med i denne mega gode server. :D

P.S. har læst reglerne
User avatar
androne09
Posts: 3
Joined: 15 Sep 2012, 11:12

Re: Ansøgning

Post by androne09 »

[quote="androne09"]navn:Esben.

minecraftnavn:Androne09.

alder:12

by:Hjørring.

interesse: elsker minecraft, svømmer meget og spiller håndbold.og det vigtigste er MTB.

server: den er flot og sej, der er nogen søde menesker inde på den. og de hjælper mig altid :)

hvorfor: jeg vil gerne give denne server 10 stjerner for de flotte huse og syntes at jeg også vil være med i denne mega gode server. :D

venner:jeg har 3 bedste venner og så mange andre venner at jeg ikke har tal på det men de syntes ikke jeg er dum eller snob. over haldelen spiller minecraft og syntes jeg er god til at bygge. de bygger nærmest ingen ting de spørg om jeg vil, medmindre jeg ikke har ting til det. jeg giver tit ting til dem men mest når di mangler ting. jeg kunne ikke leve uden mine venner og hvis jeg bliver vip vil jeg hvise den til alle der spiller minecraft og er mine venner og der er mange.

familie:jeg har to store søskende og en mor og en far som ikke er skilt. jeg har både farmor og farfar og mormor og morfar. jeg har to mosterere 3 onkler. 3 fætre og 2 kusiner. min største fætter som er 8 vil have min minecraft bruger fordi han ikke gider og købe det.:(

syntes at det er dejligt at spille med nogen som der bliver sure og dræber en. derfor vil jeg gerne ind på den her server fordi der er nogen søde menesker som jeg skrev før. men det er nok det bedste ved at spille. je vil være rigtig glad hvis jeg kom ind som vip og kunne byge og gøre ting. jeg vil nok være på den for det meste. jeg gider ikke de andre server hvor jeg bliver dræbt når jeg komme ud fra mit hus. jeg var inde på den i går og de vil hjælpe med alt hvad jeg sagde og jeg tror at maja og ninja og hjæper mig hvis jeg kommer i problemer. :)

PS. har læst reglerne.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning

Post by Ninjastick »

Godkendt. Kom ind på serveren og tag en test.


-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning

Post by Ninjastick »

Fejlet første test. Ny test 16.09.12
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning

Post by Ninjastick »

Tog overhovedet ikke første test seriøst. Anden test var en del gætværk, afvist efter 3 fejl.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply