Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Zetrow

Ansøgning

Post by Zetrow »

Dit navn: Dennis
Dit Minecraft navn: Zetrow
Alder: 15 år
Sted: Nordsjælland
Interesser: Minecraft, League of Legends, wow, css, MW3, MW2, Fodbold.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i ca. 1½år. Jeg har bygget flere huse både sommerhuse og træhuse og huse nede i grotter og flere fyrtårne og slotte.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en rigtig god ven som syntes serveren er mega fed.
Venner på serveren?: mlk_1996
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine serveren fordi at jeg har hørt fra flere at det skulle være en god server som næsten aldrig går ned og at folk tar spillet og serveren seriøst.
Har du læst og forstået reglerne: Ja jeg har læst og forstået reglerne.
Ninjastick

Re: Ansøgning

Post by Ninjastick »

Zetrow wrote:Dit navn: Dennis
Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i ca. 1½år. Jeg har bygget flere huse både sommerhuse og træhuse og huse nede i grotter og flere fyrtårne og slotte.
Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem en rigtig god ven som syntes serveren er mega fed.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine serveren fordi at jeg har hørt fra flere at det skulle være en god server som næsten aldrig går ned og at folk tar spillet og serveren seriøst.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Zetrow

Post by Zetrow »

Dit navn: Dennis

Minecraft erfaring: Jeg har spillet Minecraft i ca. 1½år. Jeg kan best lide at spille multiplayer, fordi jeg er ikke så glad for at spille for mig selv, jeg har spillet på en del server, men de er ikke oppe mere så jeg har let efter en ny server. Jeg har bygget flere forskelige huse både sommerhuse og træhuse og huse nede i grotter mm. og flere fyrtårne og slotte.

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg vil gerne joine serveren fordi at jeg har hørt fra flere at det skulle være en god server som næsten aldrig går ned og at folk tar spillet og serveren seriøst, jeg vil også menget garne møde nye folk, at spille minecraft og andet med, og har set rundt på jeres worldmap og syntes at det er en ved server og vil også selv ind og hjælpe med at gøre den federe
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Godkendt. Kom ind på serveren og få en test.

-Stick
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Tested og Promoted.

-Stick
PennisPuff

Post by PennisPuff »

verdens bedste navn xD
Post Reply