Hey allesammen
Jeg har siddet og leget lidt med stairs og slabs som skaber en super god dæmpet effekt, og brugt det til at lave en tunnel/metro. Eksempler vha. billeder nedenfor:
Indblik i tunnellen/tunnelen(fuck dansk <.<) fra "station".
Eksempel på loftsbelysning.
Eksempel på hvordan en side-tunnel kan se ud.
Eksempel på hvordan loftsbelysning kan se ud ved et kryds/T-kryds.
Billede når man nærmer sig en station.
Endnu et billede af et kryds/T-kryds.
Jeg fik bare lige lyst til at vise alle jer andre det, da jeg synes at det er et super fed måde at bygge på
Tunnel/metro koncept
- Icy_troll
Tunnel/metro koncept
Last edited by Icy_troll on 16 Sep 2012, 11:40, edited 2 times in total.
I have no idea what's going on.
- julemand101
Re: Tunnel/metro koncept
Hvor kan vi se det dette på serveren? Står selv med et metro projekt som godt kunne bruge noget coolness.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- FedeAnderzen
Jeg ved ikke om det der ligger på serveren eller om det er noget af det han har lavet i Single Player, men du kan let lave det selv bare sæt trapper og halve blokke (slabs). Lyset falder som om det rammer hele blokke og derfor kan man lave nogle fede effekter. Spørg evt. Ninja om du må se hans undervands tunnel, den bruger lidt af det samme.julemand101 wrote:Hvor kan vi se det dette på serveren? Står selv med et metro projekt som godt kunne bruge noget coolness.
- julemand101
Det var nu også mest for at se det før man selv gik i gang med projektetFedeAnderzen wrote:Jeg ved ikke om det der ligger på serveren eller om det er noget af det han har lavet i Single Player, men du kan let lave det selv bare sæt trapper og halve blokke (slabs). Lyset falder som om det rammer hele blokke og derfor kan man lave nogle fede effekter. Spørg evt. Ninja om du må se hans undervands tunnel, den bruger lidt af det samme.julemand101 wrote:Hvor kan vi se det dette på serveren? Står selv med et metro projekt som godt kunne bruge noget coolness.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Icy_troll
Jeg har lavet en model under mit lille "skur" uden for smallville.
x: -2975
y: 76
z: -2628
Så kommer du ud lige foran mit skur. Ellers kan du bare komme på nu og tp til mig
Edit:
De her coords får dig til at stå lige foran det
x: -2928
y: 54
z: -2617
x: -2975
y: 76
z: -2628
Så kommer du ud lige foran mit skur. Ellers kan du bare komme på nu og tp til mig
Edit:
De her coords får dig til at stå lige foran det
x: -2928
y: 54
z: -2617
I have no idea what's going on.
- Nemisisdk
Ser meget fedt ud
Jeg har lavet en trappe af slaps med fakler under
Rime fed effekt med at den er lyst op plus der kommer røg op fra.
Jeg har lavet en trappe af slaps med fakler under
Rime fed effekt med at den er lyst op plus der kommer røg op fra.