Crafters.dk - 2 år

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Crafters.dk - 2 år

Post by xcanner »

I morgen har serveren kørt i 2 år. Der er ikke mange Minecraft servere der kan prale af det og slet ikke med samme map.

I anledningen af fødselsdagen, har ninjastick været primus motor for følgende program:

19:00 Mobarena med Julemand101
19:30 Det nye spawn
19:40 Kageløbet
20:00 Gaven fra Crafters.dk til spillerne

Bemærk at tiderne i programmet kan blive skubbet lidt :-) Og husk at deltage i det rette festtøj!
It's all about the community
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Crafters.dk - 2 år

Post by julemand101 »

Jeg håber vi kan få en bunke deltagere til trods for 2 års dagen falder på en mandag. MobArena er blevet justeret en smule og jeg kan ikke garantere at vi ikke får problemer med det men for at undgå tab af items så kræves der nu at man har tømt sit inventory før man kan deltage i MobArena.

(og at give ninjastick størstedelen af æren for det program er vidst lidt flot når 3 ud af 4 punkter er noget jeg har fundet på). :P
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Crafters.dk - 2 år

Post by Erobran »

Tillykke crafters :), længe leve mange år endnu :).

Acv
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
Icy_troll
Posts: 73
Joined: 06 Jun 2012, 17:57

Re: Crafters.dk - 2 år

Post by Icy_troll »

Ja stort tillykke herfra! :D
I have no idea what's going on.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Crafters.dk - 2 år

Post by Ninjastick »

2 år helt sikkert flot, det kan vi godt være stolte af! Klap jer selv på skulderen (eller hårdt på kinden hvis i ikke har opført jer pænt...) ^_____________________________^
julemand101 wrote:for at undgå tab af items så kræves der nu at man har tømt sit inventory før man kan deltage i MobArena.
Rimelig relevant. TØM JERES INVENTORY FØR VI TÆSKER MOBS! :)
julemand101 wrote:(og at give ninjastick størstedelen af æren for det program er vidst lidt flot når 3 ud af 4 punkter er noget jeg har fundet på). :P
Jeg var "primus motor" i at sætte sving i noget (mest den kære julemand), andet vil jeg ikke have æren for :)

Vi ses i aften!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Crafters.dk - 2 år

Post by julemand101 »

Ninjastick:
På den måde rigtigt nok men så vil jeg derimod give dig skylden for at komme for sent i seng og være ret træt i dag! :P
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
PennisPuff
Posts: 412
Joined: 23 Jun 2011, 20:17
Location: 4873 Væggerløse Danmark

Re: Crafters.dk - 2 år

Post by PennisPuff »

Tillykke med Dagen :D kan desvære ikke deltage da jeg skal være social i IRL i vores awesome ungdoms klub iaften ;)
User avatar
Relgus
Posts: 838
Joined: 01 May 2011, 18:58
Location: Ribe

Re: Crafters.dk - 2 år

Post by Relgus »

Tillykke med Dagen Crafters
og et stort tak til xcanner for at have servern oppe at køre i så lang tid nu :D
og tak til alle de admins og mods der har vært på serven i har gjort servern til et godt sted at være :D
medlem af UB. og Kaffe skal der til <3
User avatar
Xuno
Posts: 325
Joined: 23 Jul 2011, 22:17

Re: Crafters.dk - 2 år

Post by Xuno »

Tillykke med dagen :)

Super fedt at I har kunne holde den kørende så længe. Kæmpe respekt og tak til Xcanner, Jule og selvfølgelig nye, gamle og eks mods, der er med til at gøre crafters til et sted hvor man har lyst til at bruge sin tid.!

Ser meget frem til flere år med jer alle sammen :)
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Crafters.dk - 2 år

Post by Ninjastick »

julemand101 wrote:Ninjastick:
På den måde rigtigt nok men så vil jeg derimod give dig skylden for at komme for sent i seng og være ret træt i dag! :P

Pfft! Det må mine skuldre så være brede nok til at bære :P Og jeg er ikke træt i dag, jeg fik da sovet 6 timer :O
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply