hvilken slags gas om man må spørge ? ;DFedeAnderzen wrote:ninja var ude for at logge det da jeg ikke kunne huske hvem der havde lavet det. Han sagde godt nok at du havde sat nogle af blokkene men vi blev enige om at jaile eller banne dig for grief af Ovesens byggeri.astro379 wrote:piv
det blev ikk nævnt at jeg var med til at renovere slottet sammen som ovesen
Det gas....
Community Avisen - Tråden
- PennisPuff
Re: Community Avisen - Tråden
- RLarsen
- Ninjastick
Jeg går ud fra at vi bruger Zyklon B, men hvis du har andre alternativer er du velkommen til at byde indPennisPuff wrote:hvilken slags gas om man må spørge ? ;D
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- PennisPuff
og der røg jeg afNinjastick wrote:Jeg går ud fra at vi bruger Zyklon B, men hvis du har andre alternativer er du velkommen til at byde indPennisPuff wrote:hvilken slags gas om man må spørge ? ;D
-Stick
- FedeAnderzen
Zyklon B blev produceret af det tyske firma IG Farben tilbage i 40'erne og blev i nogen grad anvendt af tyskerne i dele af det besatte Polen.PennisPuff wrote:og der røg jeg afNinjastick wrote:Jeg går ud fra at vi bruger Zyklon B, men hvis du har andre alternativer er du velkommen til at byde indPennisPuff wrote:hvilken slags gas om man må spørge ? ;D
-Stick
- Casper98dk
FedeAnderzen wrote: Zyklon B blev produceret af det tyske firma IG Farben tilbage i 40'erne og blev i nogen grad anvendt af tyskerne i dele af det besatte Polen.
Godt formuleret Så diskret...
- PennisPuff
haha enig Så meget havde vi dog ikke i folkeskolenCasper98dk wrote:FedeAnderzen wrote: Zyklon B blev produceret af det tyske firma IG Farben tilbage i 40'erne og blev i nogen grad anvendt af tyskerne i dele af det besatte Polen.
Godt formuleret Så diskret...
- FedeAnderzen
Avisen udkommer ikke i dag pga. fødselsdag, vi regner med at være på gaden om et par dage.
- Erobran
Plejer det ikke være tirsdag den udkommer?
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
- FedeAnderzen
Jo vi afslutter den om mandagen og så udkommer den tirsdag, men vi afslutter så nok onsdag i stedet og forvent næste udgave på torsdag.Acvteam26 wrote:Plejer det ikke være tirsdag den udkommer?