Crafters.dk - 2 år
- EMIGoLD
Re: Crafters.dk - 2 år
STORT tillykke herfra også til DK's bedste Minecraft server!!
The ban hammer will speak!
- julemand101
Jeg siger mange tak for denne omgang. Selvom der var en del af festen der blev spoleret af griefere så blev langt det meste afholdt uden problemer og til stor morskab. MobArena er desværre ret bugged og jeg har ikke tid til at fiks alle problemerne men som jeg altid siger kan det være det kommer igen.
Håber størstedelen af jer morede jer mindst lige så godt. Det er herligt at se der stadig er liv i den her gamle server.
Håber størstedelen af jer morede jer mindst lige så godt. Det er herligt at se der stadig er liv i den her gamle server.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Casper98dk
oh.. shit.. jeg havde totalt glemt det :/ Ville så gerne have været med
- julemand101
Vi må afholde noget MobArena for dem der ikke nåede det så. Ved ikke hvornår vi gør det men skal nok melde noget ud i god tid.Casper98dk wrote:oh.. shit.. jeg havde totalt glemt det :/ Ville så gerne have været med
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Casper98dk
Good. Men det var nu ikke kun mobarenaen, der plejer altid at være en god stemning over alt på serveren og på mumble, og masser af hygge på dagen. Næste år, i guess
- Marcus007363
- Toeffe
Hør... nogen der ved hvor dette års gruppe billed er blevet af?
It Can be done, but do You have the time?
- julemand101
Blev der taget et?toeffe wrote:Hør... nogen der ved hvor dette års gruppe billed er blevet af?
- Ninjastick
julemand101 wrote:Blev der taget et?toeffe wrote:Hør... nogen der ved hvor dette års gruppe billed er blevet af?
Jeg er ret sikker på at Chefen stod i hjørnet af kagen og fotograferede..
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- kasperfranz
det er jeg også meget sikker på han gjortde eller han gjorde ihvertfald klar til detNinjastick wrote:julemand101 wrote:Blev der taget et?toeffe wrote:Hør... nogen der ved hvor dette års gruppe billed er blevet af?
Jeg er ret sikker på at Chefen stod i hjørnet af kagen og fotograferede..