Hej du som læser denne besked. Jeg er "kommet til" at smadre et stykke glas inde i mobarenaen, uden nogen anelse om at der var en bug der gjorde at stedet ikke var sikret. Crafters er en server jeg har kunne spille med mine venner på og jeg vil gerne fortsætte med at være på den. Jeg har gjort meget ud af at opføre mig pænt på serveren og alt går til spilde pga. at jeg smadre et stykke glas. Jeg undskylder at jeg prøvede og jeg vil ikke hukke blocks fordi jeg venter næste gang.
Ign: Dribo_Master
Jeg har lært meget og vil opføre mig bedre hvis jeg kommer tilbage (også hvis jeg ikke gør).
Bannet Pga. "grief"
- julemand101
Re: Bannet Pga. "grief"
Jeg har unbanned alle dem der blev banned da jeg har svært ved at finde hoved og hale i tingene. Det er bare ikke skide smart at forsøge at bryde regler bare for at se "om man kan". Vi har lagt et stort arbejde i MobArena projektet og der er slået mange sikkerhedsfunktioner fra fordi jeg stolede på at man selvfølgelig ikke ville forsøge at bryde reglerne...
Problemet er at jeg kan ikke genskabe blokke i MobArena uden at lukke serveren ned, fjerne MobArena plugin, starte serveren, tilføje de manglende blokke, lukke serveren, aktivere MobArena plugin og så starte serveren igen. Det er altså noget der tager tid og går ud over rigtig mange spillere!
Men jeg kan godt se jeg er komplet naiv hvad det angår og jeg må bare tage dette med i betragtning når vi skal afholde fremtidige events (hvilket betyder at vi må droppe en del da de ofte er bugged).
Problemet er at jeg kan ikke genskabe blokke i MobArena uden at lukke serveren ned, fjerne MobArena plugin, starte serveren, tilføje de manglende blokke, lukke serveren, aktivere MobArena plugin og så starte serveren igen. Det er altså noget der tager tid og går ud over rigtig mange spillere!
Men jeg kan godt se jeg er komplet naiv hvad det angår og jeg må bare tage dette med i betragtning når vi skal afholde fremtidige events (hvilket betyder at vi må droppe en del da de ofte er bugged).
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- philalex1
Re: Bannet Pga. "grief"
Mange tak for svaret og jeg er glad for at blive unbannet. Det var dumt af mig at prøve på at bryde reglerne.
Undskyld og tak herfra
Undskyld og tak herfra