klage over ban
- loke0044
klage over ban
jeg synes det er uretferdigt at jeg bliver bannet jeg spøre hvorfor at min ansøgning ikke kørte igennem og om det var noget om at je vat dj så begynte ninja... at sige alt mugeligt om at jeg er et patte barn og det føler jeg som mobberi
- julemand101
Re: klage over ban
Din klage opfylder ikke vores klagevejledning og er derfor afvist. Tråden vil derfor lukkes. Du er velkommen til at skrive en ny klage men vær opmærksom på vi ikke godtager klager der ikke opfylder minimumskravene der er forklaret i følgende vejledning:loke0044 wrote:jeg synes det er uretferdigt at jeg bliver bannet jeg spøre hvorfor at min ansøgning ikke kørte igennem og om det var noget om at je vat dj så begynte ninja... at sige alt mugeligt om at jeg er et patte barn og det føler jeg som mobberi
viewtopic.php?f=23&t=659
Hilsen
Administrator teamet
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Ninjastick
Re: klage over ban
loke0044 wrote:jeg synes det er uretferdigt at jeg bliver bannet jeg spøre hvorfor at min ansøgning ikke kørte igennem og om det var noget om at je vat dj så begynte ninja... at sige alt mugeligt om at jeg er et patte barn og det føler jeg som mobberi
Det kan godt føles lidt "hårdt" at blive bannet, men det så ikke ud som om du ville gå af dig selv, og tonen blev ret tilspidset. Derfor valgte jeg at "følge dig ud" af døren. Hvis du er DJ, så er jeg dørmand
Du begyndte også at skrive med meget store bogstaver, og det betragtes, på internettet, som at råbe. Det er ikke særlig rart at blive råbt af, vel?
Sidst men ikke mindst vil jeg meget gerne pointere at jeg IKKE har kaldt dig et pattebarn, da det er et ord jeg aldrig bruger.chatlog wrote:2012-09-18 20:49:02 - loke0044 - VI SNAKKER OM DIG IGÅR
2012-09-18 20:47:47 - loke0044 - er et pga, at jeg er DJ ELLER HVAD
Håber du finder en server der egner sig til DJ's
-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...