klage over ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Locked
loke0044

klage over ban

Post by loke0044 »

jeg synes det er uretferdigt at jeg bliver bannet jeg spøre hvorfor at min ansøgning ikke kørte igennem og om det var noget om at je vat dj så begynte ninja... at sige alt mugeligt om at jeg er et patte barn og det føler jeg som mobberi
julemand101

Re: klage over ban

Post by julemand101 »

loke0044 wrote:jeg synes det er uretferdigt at jeg bliver bannet jeg spøre hvorfor at min ansøgning ikke kørte igennem og om det var noget om at je vat dj så begynte ninja... at sige alt mugeligt om at jeg er et patte barn og det føler jeg som mobberi
Din klage opfylder ikke vores klagevejledning og er derfor afvist. Tråden vil derfor lukkes. Du er velkommen til at skrive en ny klage men vær opmærksom på vi ikke godtager klager der ikke opfylder minimumskravene der er forklaret i følgende vejledning:
viewtopic.php?f=23&t=659

Hilsen
Administrator teamet
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Ninjastick

Re: klage over ban

Post by Ninjastick »

loke0044 wrote:jeg synes det er uretferdigt at jeg bliver bannet jeg spøre hvorfor at min ansøgning ikke kørte igennem og om det var noget om at je vat dj så begynte ninja... at sige alt mugeligt om at jeg er et patte barn og det føler jeg som mobberi

Det kan godt føles lidt "hårdt" at blive bannet, men det så ikke ud som om du ville gå af dig selv, og tonen blev ret tilspidset. Derfor valgte jeg at "følge dig ud" af døren. Hvis du er DJ, så er jeg dørmand :)

Du begyndte også at skrive med meget store bogstaver, og det betragtes, på internettet, som at råbe. Det er ikke særlig rart at blive råbt af, vel?
chatlog wrote:2012-09-18 20:49:02 - loke0044 - VI SNAKKER OM DIG IGÅR
2012-09-18 20:47:47 - loke0044 - er et pga, at jeg er DJ ELLER HVAD
Sidst men ikke mindst vil jeg meget gerne pointere at jeg IKKE har kaldt dig et pattebarn, da det er et ord jeg aldrig bruger.

Håber du finder en server der egner sig til DJ's :)

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Locked