Ansøgning Om At Blive Builder

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
SoFuSoStEmAd
Posts: 1
Joined: 25 Sep 2012, 15:21

Ansøgning Om At Blive Builder

Post by SoFuSoStEmAd »

Mit navn er Sofus jeg er 14 år gammel. Jeg bor i Taastrup på Djævleøen ;)

Jeg har mange års erfaring med at spille Minecraft da jeg har spillet spillet siden Alpha versionerne.

Jeg elsker at få nye venner på diverse server, fordi man får et godt fællesskab som jeg elsker at få.

Jeg har spillet på rigtigt rigtigt RIGTIG mange server, men blev SK!DE træt af at der kom ny map hele tiden.

Jeg har altid formåget at skabe en by eller andet sammen med nogle andre på servere.

Da serveren virker god, vil jeg nok spille på den hver dag ( Altså hvis jeg kan komme til det :? )

Jeg spiller trommer 4 gange om ugen og er meget sammen med vennerne. Jeg invitere ofte mine venner ind på en server hvis den er god ( og jeg har mange venner der spiller minecraft :D )

Jeg har aldrig nogen sinde haft X-ray/Nodus, og kommer heller aldrig brug for det, da det kun er for noobs :D
Jeg griefer heller ikke, da jeg ved hvordan man har det når ens ting bliver griefet, selvom personen/personerne bliver banned

Jeg har læst reglerne og forstået dem. Mit Minecraft Navn er : SoFuSoStEmAd

Jeg har fuld respekt for hvis jeg ikke bliver Builder, men jeg håber da jeg bliver det, når jeg nu har brugt 45 min på at lave en ansøgning og rettet den igennem.

MVH: SOFUS/SoFuSoStEmAd :D
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning Om At Blive Builder

Post by Pars »

Den er godkendt, fang en admin/mod ingame og tag testen på reglerne.
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: Ansøgning Om At Blive Builder

Post by maja4626 »

Dumpet første test. Kan få en ny test klokken 15 i morgen :)
Image
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Ansøgning Om At Blive Builder

Post by xcanner »

inaktiv
It's all about the community
Post Reply