Ansøgning til VIP

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
coolmusik
Posts: 3
Joined: 29 Sep 2012, 18:17

Ansøgning til VIP

Post by coolmusik »

Mit Navn: Lars

Mit Minecraft Navn: coolmusik

Alder: 18

Sted: Hillerød

Interesser: Minecraft,Badminton,Mpixel,løbe,tekkit,og andre sjove spil

Minecraft erfaring: jeg har spillet meget minecraft på multiplayer og Singleplayer jeg har ca spillet minecraft i 1 og et halvt år

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem http://www.minecraftlisten.dk

Venner på serveren?: jeg har ingen venner på severn

Hvorfor vil du joine vores server: jeg har været rund og kikket på severn og jeg syndes den er sej og pæn og alle jeres players virker søde jeg vil hjælpe jeres players og vis i vil så kan jeg også hjælpe jer med at bygge nogle huse :D
User avatar
coolmusik
Posts: 3
Joined: 29 Sep 2012, 18:17

Re: Ansøgning til VIP

Post by coolmusik »

ups stave fejl rundt* :D
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning til VIP

Post by julemand101 »

coolmusik wrote:Mit Navn: Lars

Mit Minecraft Navn: coolmusik

Alder: 18

Sted: Hillerød

Interesser: Minecraft,Badminton,Mpixel,løbe,tekkit,og andre sjove spil

Minecraft erfaring: jeg har spillet meget minecraft på multiplayer og Singleplayer jeg har ca spillet minecraft i 1 og et halvt år

Hvor har du hørt om crafters.dk: gennem http://www.minecraftlisten.dk

Venner på serveren?: jeg har ingen venner på severn

Hvorfor vil du joine vores server: jeg har været rund og kikket på severn og jeg syndes den er sej og pæn og alle jeres players virker søde jeg vil hjælpe jeres players og vis i vil så kan jeg også hjælpe jer med at bygge nogle huse :D
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
coolmusik
Posts: 3
Joined: 29 Sep 2012, 18:17

Re: Ansøgning til VIP

Post by coolmusik »

lorte server admin siger at man er ord blind og skal skrive mer jeg har skrevet det samme som de andre denne besked vil findes på alle server list som i skriver på og jeres server får en dårlig beskrivelse på bestservers.com som flere tusende mennesker ser hver dag
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning til VIP

Post by julemand101 »

coolmusik wrote:lorte server admin siger at man er ord blind og skal skrive mer jeg har skrevet det samme som de andre denne besked vil findes på alle server list som i skriver på og jeres server får en dårlig beskrivelse på bestservers.com som flere tusende mennesker ser hver dag
Du er fri til at udtrykke din kritik af serveren hvilket andre også har gjort før dig. Eftersom der efterhånden er en del der har sagt de vil kritisere os ude på det store internet undre det mig at jeg ikke har set noget af den kritik eller oplevet folk der har set det. Du lod jo åbenbart ikke til selv at opdage den store mængde negative anmeldelser af serveren som der siges at være mange af.

Men det er fint hvis du ikke er tilfreds med serveren. Vi forsøger hverken af lave en populær eller stor server med mange brugere. Formålet med Crafters.dk er at lave en server med et solidt fællesskab og det kræver vi håndterer brugerne med hård hånd hvis det ikke skal gå helt galt.

Vi har mange på serveren der er ordblinde men vi forventer at folk skriver hvis de har problemet således vi kan tage højde for det. Men hvis man ikke vil indrømme man har et problem så må man venligst også tage konsekvensen når man skriver et indlæg uden at bruge et eneste stort bogstav eller punktum (samt flere stavefejl). Din ansøgning ser meget sjusket ud men du fik et til forsøg til at rette op på den som du så valgte at bruge på at kritisere serveren.

Og om hvorvidt din ansøgning ligner andres så er det op til den enkelte administrator eller moderator herinde om at vurdere om en ansøgninger er god nok. Jeg stiller nok større krav end andre og du kan så betragte dig selv om "uheldig" at du stødte på mig.

Men igen, du er helt fri til at skrive og udtale hvad du end vil om Crafters.dk som Minecraft server. Vi hverken kan eller vil forhindre dig i dette.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply