Ansøgninge til Vip på crafters.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
hund35
Posts: 1
Joined: 01 Oct 2012, 22:19

Ansøgninge til Vip på crafters.dk

Post by hund35 »

mit naven frederik

hvor mange år jeg er 13 år


Minecraft naven hund35


Hvorfor jeg ved join crafters.dk

synse at det er nice server som jeg godt ved prøve admins er mega søde på server og jeg har læste raglern og vise jeg bliver vip ved jeg være på server 5 til 7 timer om dagen og jeg ved hjælpe de nye på server som har bruge for hjælp og jeg er ordblind så jeg skriver ikke så godt.
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgninge til Vip på crafters.dk

Post by Ninjastick »

hund35 wrote:mit naven frederik

hvor mange år jeg er 13 år


Minecraft naven hund35


Hvorfor jeg ved join crafters.dk

synse at det er nice server som jeg godt ved prøve admins er mega søde på server og jeg har læste raglern og vise jeg bliver vip ved jeg være på server 5 til 7 timer om dagen og jeg ved hjælpe de nye på server som har bruge for hjælp og jeg er ordblind så jeg skriver ikke så godt.

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply