Skide godt spørgsmål lige der!

Alt ikke releteret til Minecraft eller crafters.dk.
andreas1xd

Skide godt spørgsmål lige der!

Post by andreas1xd »

Slettet pga folks svinene kommentarer overfor mig.
Last edited by andreas1xd on 05 Oct 2012, 18:37, edited 1 time in total.
julemand101

Re: Skide godt spørgsmål lige der!

Post by julemand101 »

Det betyder du har en smag for ligegyldige humanistiske spørgsmål hvilket betyder du er på vej mod en personlig afgrund der kaldes "humanisme". Mange mennesker falder hvert år ind i dette tragiske hulrum og eneste måde de kan holde deres liv ud på er at opfinde ligegyldige spørgsmål som de kan filosofere over imens de forsøger at glemme hvor ligegyldigt deres liv er.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Casper98dk

Post by Casper98dk »

julemand101 wrote:Det betyder du har en smag for ligegyldige humanistiske spørgsmål hvilket betyder du er på vej mod en personlig afgrund der kaldes "humanisme". Mange mennesker falder hvert år ind i dette tragiske hulrum og eneste måde de kan holde deres liv ud på er at opfinde ligegyldige spørgsmål som de kan filosofere over imens de forsøger at glemme hvor ligegyldigt deres liv er.

true dat. Like that... awesome jule.... Is fucking awesome..

Jeg kunne muligvis ikke havet skrevet det bedre selv.. :D
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Erobran

Post by Erobran »

Casper98dk wrote:
julemand101 wrote:Det betyder du har en smag for ligegyldige humanistiske spørgsmål hvilket betyder du er på vej mod en personlig afgrund der kaldes "humanisme". Mange mennesker falder hvert år ind i dette tragiske hulrum og eneste måde de kan holde deres liv ud på er at opfinde ligegyldige spørgsmål som de kan filosofere over imens de forsøger at glemme hvor ligegyldigt deres liv er.

true dat. Like that... awesome jule.... Is fucking awesome..

Jeg kunne muligvis ikke havet skrevet det bedre selv.. :D
Hehe mit svar hellere ej meget bedre.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Sighvatur

Post by Sighvatur »

42, kort sagt.
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
Nemisisdk

Post by Nemisisdk »

Sogic wrote:42, kort sagt.
klasse :D
julemand101

Post by julemand101 »

andreas1xd: Jeg kan se du har rapporteret mig på forummet hvilket jeg selvfølgelig er ked af men jeg er også temmelig skuffet over dig. Hvis du virkelig ikke kan holde ud at høre min ærlige mening om tingene så skal du ikke poste noget her på forummet. Du har din gode ret til at forkynde din humanistiske tankegang men ligeledes har jeg også lov til at sige min ærlige mening om tingene (ligesom jeg også vil have lov til at sige min ærlige mening omkring computerkøb, regelbrud, ban sager og lignende).

Mit indlæg er ikke skrevet som nogen spøg og jeg er lidt forundret at folk finder det sjovt da jeg selv finder det temmelig tragisk. Jeg mener helt ærligt hvad jeg skriver og hvis du ikke kan forholde dig til at andre kan have en anden mening end dig selv om noget så ligegyldigt som filosofiske spørgsmål så bør du finde et spejl for at finde ud af hvem der har et problem.

Årsagen til jeg skriver det her offentligt er fordi jeg tror flere vil have gavn af dette svar.

Og ærlig talt. Hvis du vil starte sådan en tråd som den her så må du sku da selv komme med et indspark om hvad du selv mener så man har noget at forholde sig til. Jeg kan skrive adskillige sider med min holdning til det spørgsmål du kommer med og det er der ingen der er tjent med. :D
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
CasperSK

Post by CasperSK »

"Jeg tænker, derfor er jeg"- René Descartes. Det er måske lidt mere det svar du leder efter.

Men jeg kan dog selv slutte mig til julemands (dog lidt dystre) måde at beskrive hvad og hvem vi er og bliver. Alle os mennesker ser os selv som noget unikt men faktum er at vi højest sansynligt kommer til at leve et normalt arbejder liv og bare skal prise os lykkelige for et godt helbred og vores familie.

Og som sognic skriver: ja svaret på alle dine problemer er 42, så bare læn dig tilbage og sig far vel og tak for alle fiskede.

Dagens vejrudsigt: gråt med chance for hvaler og petuniaer.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
Ninjastick

Post by Ninjastick »

Husk håndklæde og peanuts.
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
andreas1xd

Post by andreas1xd »

andreas1xd: Jeg kan se du har rapporteret mig på forummet hvilket jeg selvfølgelig er ked af men jeg er også temmelig skuffet over dig. Hvis du virkelig ikke kan holde ud at høre min ærlige mening om tingene så skal du ikke poste noget her på forummet. Du har din gode ret til at forkynde din humanistiske tankegang men ligeledes har jeg også lov til at sige min ærlige mening om tingene (ligesom jeg også vil have lov til at sige min ærlige mening omkring computerkøb, regelbrud, ban sager og lignende).

Mit indlæg er ikke skrevet som nogen spøg og jeg er lidt forundret at folk finder det sjovt da jeg selv finder det temmelig tragisk. Jeg mener helt ærligt hvad jeg skriver og hvis du ikke kan forholde dig til at andre kan have en anden mening end dig selv om noget så ligegyldigt som filosofiske spørgsmål så bør du finde et spejl for at finde ud af hvem der har et problem.

Årsagen til jeg skriver det her offentligt er fordi jeg tror flere vil have gavn af dette svar.

Og ærlig talt. Hvis du vil starte sådan en tråd som den her så må du sku da selv komme med et indspark om hvad du selv mener så man har noget at forholde sig til. Jeg kan skrive adskillige sider med min holdning til det spørgsmål du kommer med og det er der ingen der er tjent med.
Jo jeg syntes at jeg ville være bedre tjent med at du skriver noget respektfuldt og brugbart materiale. I stedet for at lukke sådan en gang pis ud! Det kan godt være at min humanistiske tankegang ikke tiltaler dig. Men ved du hvad? Så kan du lade være med at lukke lort ud der desuden såre mig på det groveste! Jeg havde hørt det spørgsmål på National Geographic og tænkte at det kunne sgu da være meget sjovt at snakke om hvad det egentligt betyder. Og så kommer du og lukker de ledeste sætniger jeg har set hidtil i hele mit liv! Det er DIN skyld at min selvtillid er gået væsentligt ned på grund af at du skulle krænke mig på den måde!
Locked