Jeg hedder Nina Christensen, jeg er 13 år.
Mít Minecraft navn er: Hamsterlove11.
Hvor jeg bor?? Sjælland (I Danmark)
Lidt om mig og mine spille vaner:
Interasser: Hmm... Læse, Dyr, Minecraft, Bygge, Tegne og KARATE men er ikke særlig glad for sport.
Jeg har spillet minecraft siden den kom ud!! Så jeg er ret erfaren Jeg er en rigtig "Gamer" Tøz!!
Spiller Minecraft, Diablo, World Of Warcraft, Warcraft og Counter i klubben Jeg går også rigtig meget op i min uddanelse og at MORE sig!!!!!!!!! XD Lidt skør!
Lige nu kikker jeg på eksempel ansøgningen og tænker at jeg svarer på nogle er de spørgsmål der er:
-Hvor har du hørt om crafters.dk:
På denneside; http://minecraft.dk/mcserverlist/page/13/
-Hvorfor vil jeg joine servern!:
Jeg har ledt efter en dansk minecraft server i LANG tid, som ens hus kan være i sikkerhed, men man kan pvp. Og jeg ÆLSKER den ide med at i den "Normale" verden at det skal se naturlig ud. Jeg kan også lide hele ideen med at der er forskellige verdener. Det er noget jeg har ledte efter i ALT evighed! Jeg kan også lide at finde venner gennem spil, altså "spille" venner! XD Hvis du ved hvad jeg mener. Jeg kan se at i tager dette alvorligt (det gøre jeg med Minecraft)! XD
Alt i alt.... Brænder jeg for denne server!!
-Har du læst og forstået reglerne:
Jepper depper! Og jeg respekter dem 100% :
Hamsterlove11s Ansøgning
- Hamsterlove11
Re: Hamsterlove11s Ansøgning
Whoops!! Har lige kigget på kommenter på dem der er afvist, og så at fejlen for mange er at man ikke føgler eksemplen! Det troede jeg ikke man skulle. Håber den OK alligvel
- Pars
Re: Hamsterlove11s Ansøgning
Den er godkendt selvom den ikke følger standarden
Fang en admin/mod ingame og tag testen på reglerne.
Fang en admin/mod ingame og tag testen på reglerne.
- Sighvatur