Hej crafters.dk
Nu må det blive min tur til at smide en ansøgning ind:
Dit Navn: René
Dit Minecraft Navn: Grandt_666
Alder: 35
Sted: De dage jeg arbejder er jeg at finde i Fredericia. Når jeg har fridage (eller det ellers lige passer ind), så tager jeg hjem til fruen og ungerne (på 8, 11 og 13 år) som bor i en lille by på den nordligste del af øen Als. Vi arbejder på at lave en familiesammenføring, men da det er umuligt at sælge hus nu til dags, må vi leve med det bøvl det giver at være stavnsbundet.
Interesser: Må indrømme at det meste af min fritid går med at ”rode rundt” med computeren. En del af den tid bliver så også brugt på spil. For tiden, og i efterhånden lang tid, er det Minecraft (selvfølgelig) som har den største interesse. Min største interesse i Minecraft er nok redstone delen. Jeg kan godt lide at gå og gruble over en udfordring, til det med tiden lykkes at finde en løsning. Den seneste problemløsning jeg har ”designet”, udspringer fra et projekt jeg gik i stå med for omkring et lille år siden. Det må jo være tegn på der er lidt tålmodighed involveret. Griner. Ellers går jeg i øjeblikket og venter på at de skal blive færdige med Farming Simulator 2013. Har brugt en del tid, bl.a. med min søn, på FS 2011. Startede farming karrieren med FS 2009. Svært at slippe helt man er en landmandssøn. Hehe. Ellers kan jeg nævne titler som BF2, UT 2004, TF 2, Trackmania og Anno serien (senest 2070), som jeg har brugt tid på. Ud over den virtuelle verden nyder jeg at tage en tur ”ud i det blå” på min cykel. Det er dog ikke altid lige nemt at hive sig selv i gang. Hehe.
Minecraft erfaring: Jeg har erfaring med Minecraft siden Beta 1.2. Har kun spillet SP når jeg har villet teste konstruktioner eller se og undersøge kommende ændringer i de ugentlige snapshots. I mine øjne er Minecraft helt klar et MP spil, da jeg slet ingen fidus ser i at bruge en masse tid på noget som ingen ser, eller får gavn af i SP. Jeg blev i ”tidernes morgen” ”lokket” (var så ikke så svært... haha) af nogle ”knægte”, som jeg ellers har spillet en del forskelligt sammen med de sidste 5½ år, til at købe Minecraft. Serveren vi havde kørende var et co-op projekt, med ét fælleslager, og ellers frit slag i alle survival livets glæder. Jeg har kun spille erfaring med vanilla Minecraft, har dog i den senere tid sat mig lidt mere ind i craftbukkit, og nogle af de interessante servermods muligheder der findes. Jeg spiller også Minecraft ind i mellem med ungerne, hvilket er meget hyggeligt, men vi er dog ikke på helt samme seriøsitetsniveau, hvilket også er årsag til jeg mangler et nyt sted at udfolde mine fattige kreative evner, og ellers seriøse udgravninger (ofte i timevis). Yderligere kan jeg nævne at jeg også har lavet servere til ungerne, som de hver især har mulighed for at spille med deres venner på. Med mine piger tager jeg nogen gange en omgang ”Først til at…”, hvilket er en sjov lille leg, hvor man starter i en HELT frisk verden (som ingen kender), hvor det så gælder om at være den første til at gøre eller lave noget (som eksempler kan nævnes: crafte en bogreol, sætte ild til én bestemt ting eller bygge og tænde en portal). Måske det kunne være en mulighed at lave det i en større målestok på crafters.dk, som et event?
Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg blev oprindeligt opmærksom på eksistensen af crafters.dk ved en søgning på google.dk. Fandt der et link til en tråd på hol.dk, hvor crafters.dk var nævnt som et godt sted. Har sidenhen set serveren nævnt flere steder.
Venner på serveren? Har ingen venner på crafters.dk. Håber dog at kunne blive en del af fællesskabet omkring et, efter min mening, genialt spil.
Hvorfor vil du joine vores server: Da de andre jeg har spillet Minecraft med er blevet Minecraft inaktive (efter 1.2 kom på gaden), har jeg ledt efter en seriøs server. Jeg har en del tid, ind i mellem alene, på alle mulige mærkelige tider af døgnet, bl.a. mellem to arbejdsdage/-aftener/-nætter, som jo skal slås ihjel med noget ”fornuftigt”. Jeg har umiddelbart indtryk af at crafters.dk er det jeg leder efter, ved at have fulgt med her gennem et stykke tid (se oprettelsesdato). Jeg har ikke været interesseret i at finde en ”døgnflue” server, som bliver nedlagt efter kort tid, hvilket 2 års fødselsdagen på crafters.dk har bevist ikke er tilfældet her. Ej heller bryder jeg mig om de servere hvor der skal rigtige penge på bordet for at få ekstra funktioner, eller i det hele taget for at få lov at komme ind. Det er muligt at det kan lade sig gøre at lave en forretning ud af at have en Minecraft server, men det ønsker jeg ikke at støtte. Frivillige bidrag til driften er en helt anden sag. Jeres koncept tiltaler mig, bl.a. med de forskellige verdener, hvor nogle bliver resat ind i mellem, så man også har adgang til de nye ting i de kommende opdateringer, samt en ”base” som vil bestå. Jeg er muligvis ikke den mest kreative udi kæmpe bygningsværker. Men håber dog på at kunne være med til at bidrage til samling af ressourcer m.m. til nogle fælles projekter, hvis der er nogen der er interesseret i at få lidt hjælp.
Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne mange gange, og mener også at have forstået dem. Én ting er at læse og huske reglerne som de er skrevet, men det skrevne er tit forskelligt opfattet, alt efter hvis øjne man ser med, og jeg er nok lidt arbejdsskadet (har et sikkerhedsklassificeret job, med mange regler og love), og er blevet vant til at regler ikke kan gradbøjes, så ret mig endelig hvis jeg misforstår noget undervejs. Mit eneste umiddelbare spørgsmål har jeg fået svar på her.
Jeg håber ansøgningsformularen er udfyldt tilfredsstillende, og min ansøgning vil blive modtaget med positive øjne. Skulle der være brug for uddybninger, så spørg endelig.
Ansøgning af Grandt_666
- Grandt_666
Ansøgning af Grandt_666
Member of The Islanders
- Sighvatur
Re: Ansøgning af Grandt_666
Den må siges at være godkendt
Hop ind på serveren og fang en mod/admin som du kan få en test.
Hop ind på serveren og fang en mod/admin som du kan få en test.
- Erobran
Re: Ansøgning af Grandt_666
Wow sikke en ansøgning .
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran