Nu må X eller Jule lige fjerne tråden hvis de ikke synes at den hører til her inde.
Zirtel (Mads) og mig selv (Peter) er som nogen ved aktive hardball spillere og vi arbejder pt. på at få en hardball forening op og køre i Holbæk.
Der er stiftende generalforsamling 19. september i Holbæk og alle der bare har den mindste interesse for hardball eller bare vil se hvad det er for noget vi render rundt og laver er MEGET velkomne.
Holbæk Hardball Forening
- Xuno
Holbæk Hardball Forening
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- FedeAnderzen
Re: Holbæk Hardball Forening
Så længe den ligger i Off Topic ser jeg ikke noget problem, så længe i ikke begynder at spamme en masse reklamer ud.
- Xuno
Det gør vi ikke, der kommer ikke mere end det her umiddelbart Men kunne jo være at vi kunne fange en enkelt crafter, der er interesseret i vores fornøjelige sport
- Ninjastick
Godt at se at der stadig er gang i sporten!
Jeg har selv spiller on/off, med et par års pause, siden jeg var 16, og jeg synes det lyder lækkert med en "hardball forening", men hvad er det i regner med at kunne tilbyde spillere?
Vil i skaffe en bane (i så fald, hvilken type og har i nogle sponsorer/midler)?
Har i tænkt jer at køre små kampe / en-dags scenarier / milsim?
Hvilken målgruppe sigter i efter?
Og ja.. Der kunne jo stilles et par spørgsmål mere
Mere info ville være rart! Holbæk er godt nok en god køretur fra amager, men det kunne jo være vi var et par stykker der ville dele blå mærke ud (gratis >:D)
Gear lige pt. - No pain, no gain!
Jeg har selv spiller on/off, med et par års pause, siden jeg var 16, og jeg synes det lyder lækkert med en "hardball forening", men hvad er det i regner med at kunne tilbyde spillere?
Vil i skaffe en bane (i så fald, hvilken type og har i nogle sponsorer/midler)?
Har i tænkt jer at køre små kampe / en-dags scenarier / milsim?
Hvilken målgruppe sigter i efter?
Og ja.. Der kunne jo stilles et par spørgsmål mere
Mere info ville være rart! Holbæk er godt nok en god køretur fra amager, men det kunne jo være vi var et par stykker der ville dele blå mærke ud (gratis >:D)
Gear lige pt. - No pain, no gain!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Zirtel
Egen bane, rådgivning af nye spillere, fælles transport til milsim arrangementer er nogle af de ting der på tegnebrættet. Men det kommer jo an på hvor stor opbakning der er blandt lokale spillere.
Nuværende setup.
Nærbilleder af vores "kamp" hættetrøjer
Nuværende setup.
Nærbilleder af vores "kamp" hættetrøjer
- Xuno
Jamen Zirtel beskriver det jo meget godt.
Vi bygger det på at lave en forening, hvor man kan tilmelde sit hold, eller komme som enkelt person, for at møde ligestillede og eventuelt organisere logistik samt forplejning i forbindelse med arrangementer rundt om i landet. Alt efter hvor store vi kan blive, vil der være mulighed for at lave en/flere tovholder(e) inde for hver genre (milsim, hygge, speedball, IPSC og hvad der ellers findes af forskellige muligheder) som kan stå for arrangementer og med tiden ville vi gerne have vores egen bane eller samarbejde med nogen af de omkringliggende baner.
Der er som sådan ikke nogen specifik aldersgruppe så vores målgruppe er hardball spillere generelt, da vi har erfaret at ung som gammel spiller hardball, mere eller mindre under de samme forudsætninger. Under 16 medlemmer vil blive betragtet som støtte medlemmer og er selvfølgelig velkomne til sociale arrangementer hvor der ikke indgår spil. Samtidig, vil foreningen være med til at råde forældre (hvis de har interesse i det) til hvordan de kan hjælpe deres unge og få dem godt i gang med sporten når de rammer den alder.
Der er mange ting i det, men som sagt er det den stiftende generalforsamling. Så vi har stadig noget tid til vi kan komme ordenligt i gang.
Amager er da ikke nogen forhindring, jeg bor selv på Frederiksberg men er da stadig med til at stifte foreningen
Vi bygger det på at lave en forening, hvor man kan tilmelde sit hold, eller komme som enkelt person, for at møde ligestillede og eventuelt organisere logistik samt forplejning i forbindelse med arrangementer rundt om i landet. Alt efter hvor store vi kan blive, vil der være mulighed for at lave en/flere tovholder(e) inde for hver genre (milsim, hygge, speedball, IPSC og hvad der ellers findes af forskellige muligheder) som kan stå for arrangementer og med tiden ville vi gerne have vores egen bane eller samarbejde med nogen af de omkringliggende baner.
Der er som sådan ikke nogen specifik aldersgruppe så vores målgruppe er hardball spillere generelt, da vi har erfaret at ung som gammel spiller hardball, mere eller mindre under de samme forudsætninger. Under 16 medlemmer vil blive betragtet som støtte medlemmer og er selvfølgelig velkomne til sociale arrangementer hvor der ikke indgår spil. Samtidig, vil foreningen være med til at råde forældre (hvis de har interesse i det) til hvordan de kan hjælpe deres unge og få dem godt i gang med sporten når de rammer den alder.
Der er mange ting i det, men som sagt er det den stiftende generalforsamling. Så vi har stadig noget tid til vi kan komme ordenligt i gang.
Amager er da ikke nogen forhindring, jeg bor selv på Frederiksberg men er da stadig med til at stifte foreningen
- Xuno
Så var det i dag at Holbæk Hardball Forening blev stiftet. Vi har fået en fuld bestyrelse og de første medlemmer er også allerede tilmeldt.
ZX kan bare ikke sidde stille
ZX kan bare ikke sidde stille
- andreas1xd
Ville ønske man var gammel nok
- Xuno
Søndag d.14 oktober inviterer Holbæk Hardball Forening på hygge og gratis spil på Jyderup skovbane fra kl 10-17.
Der kommer en journalist og fotograf fra NordVestnyt forbi som vil stille spørgsmål og tage billeder.
Adresse er: Søbæksparken 133, 4450 Jyderup.
Parkering langs statsfængslet, eller på Banens parkeringsplads. Der er ca. 1,8 km. Fra Jyderup station til banen.
Der er også en rask lille gåtur fra parkeringspladsen ind til spille området - så pak kun så meget som du selv gider at bære.
Vi ses!
Der kommer en journalist og fotograf fra NordVestnyt forbi som vil stille spørgsmål og tage billeder.
Adresse er: Søbæksparken 133, 4450 Jyderup.
Parkering langs statsfængslet, eller på Banens parkeringsplads. Der er ca. 1,8 km. Fra Jyderup station til banen.
Der er også en rask lille gåtur fra parkeringspladsen ind til spille området - så pak kun så meget som du selv gider at bære.
Vi ses!