VIP ANSØGNING :-D

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
nikl1597

VIP ANSØGNING :-D

Post by nikl1597 »

Dit Navn: Niklas

Dit Minecraft: nikl1597

Alder: 14 år

Sted: Nordsjælland

Interesser: minecraft gaming,parkour,svømning og spejder

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?: ja jeg har spiller minecraft før. Jeg spiller mest multiplayer, og jeg joiner altid en server som mine venner har fundet(den her gang fandt jeg den her selv)jeg har spillet minecraft i snart 1,5 år :-D

Hvor har du hørt om crafters.dk: http://www.minecraftlisten.dk

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her: jeg har ingen venner på servern'

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt?: Jeg valgte den her server, fordi den lød som den server som jeg altid havde ledt efter. Da jeg gik ind på hjemmesiden, så jeg hvor meget tid i havde brugt på den her server, og ville gerne se resultatet. Resultatet var for fedt, det var virkelig den server jeg havde søgt efter, efter så lang tid.

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame: Reglerne er gennemførte og kunne ikke være mere ''fair'' :-D
Ninjastick

Re: VIP ANSØGNING :-D

Post by Ninjastick »

Godkendt. Kom ind på serveren og bliv testet i reglerne.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Ninjastick

Re: VIP ANSØGNING :-D

Post by Ninjastick »

Testet og promoted.

-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
Post Reply