Ansøgning :) Rasmus H Jensen

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
rhjralle22
Posts: 1
Joined: 13 Oct 2012, 01:02

Ansøgning :) Rasmus H Jensen

Post by rhjralle22 »

Mit Navn: Rasmus Jensen

Ingame navn: rhjralle22

Alder: 16

Bor i: Nordjylland

Til daglig går jeg på Dronninglund Efterkole.

Interesser: WoW og MC

erfaring: Jeg har spillet MC meget længe nu både multiplayer og singelplayer.

Hvorfor jeg gerne vil hygge med jer på serveren: Jeg har for det meste spillet på en server, der hed Chillout men den lukkede, efter jeg havde spillet på den et års tid. Jeg har søgt en server som var lige så nice siden og syntes det er nogle fair regler i har, så prøver lykken her :)
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning :) Rasmus H Jensen

Post by Ninjastick »

rhjralle22 wrote:Mit Navn: Rasmus Jensen

Ingame navn: rhjralle22

Alder: 16

Bor i: Nordjylland

Til daglig går jeg på Dronninglund Efterkole.

Interesser: WoW og MC

erfaring: Jeg har spillet MC meget længe nu både multiplayer og singelplayer.

Hvorfor jeg gerne vil hygge med jer på serveren: Jeg har for det meste spillet på en server, der hed Chillout men den lukkede, efter jeg havde spillet på den et års tid. Jeg har søgt en server som var lige så nice siden og syntes det er nogle fair regler i har, så prøver lykken her :)

Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Ansøgning :) Rasmus H Jensen

Post by julemand101 »

Forældet.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Post Reply