Død tid på vej?
- julemand101
- Posts: 3327
- Joined: 06 Nov 2010, 19:12
- Location: Brabrand
- Contact:
Re: Død tid på vej?
Som du siger så kræver det en del mere modarbejde. Det ville være skønt hvis folk fattede at overholde reglerne. Det største problem jeg havde var sager hvor personer åbenbart havde sneget sig ind og hvor jeg så blev sat til at gennemrode en større fæstning for at finde præcis det sted hvor personen var kommet ind.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Ninjastick
- Posts: 906
- Joined: 19 Mar 2011, 13:47
Re: Død tid på vej?
Der er jo ingen mods, der ved sine fulde 5, vil prøve at holde styr på digKofodz wrote:Det han skrev..
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- Erobran
- Posts: 512
- Joined: 10 Jun 2012, 16:53
- Location: Sjælland
Re: Død tid på vej?
Savner faktisk worldmap i pvp, men det er fint nok som det er uden regler;), men worldmp SKAL tilbage synes jeg:).
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
- CasperSK
- Posts: 317
- Joined: 07 Nov 2010, 10:44
Re: Død tid på vej?
Jeg er helt enig med Kofodz omkring det her, der var virkelig nogle gode kampe mellem 2 hold der bare opstod ud af det blå.Kofodz wrote: Det gamle PvP, hvor der var regler, der er intet sjov i det PvP der er nu, hvor man må smadre hinandens ting. Det er 100 gange sjovere at bygge borge og diverse ting, til at nedkæmpe hinanden med. Også savner vi wordmap til PvP området.
Kunne godt være det krævede noget mere Mod arbejde, men det var også en af de meste benyttede worlds.
Jeg mener det var det første PVP map hvor de gode kampe blev udkæmpet. dog var der lidt problemer med spawn området, og med folk kunne finde på at stacke sig op over en væg og gemme sig til de andre var online. men for det meste synes jeg det gik fair for sig.
Jeg håber virkelig det vil vlive taget op til overvejelse igen, for det er virkelig noget jeg også savner.
Drop det der Hardcore PVP og RPG fis, det går op i hat og briller. nææh bare de oprindelige regler.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- FedeAnderzen
- Posts: 2063
- Joined: 09 Mar 2011, 19:06
Re: Død tid på vej?
Det vil ikke være muligt at skubbe folk ud fra spawn længere, så der er der en ting mindre at holde øje med. Men der vil stadig være ALT for meget som mods skal holde styr på eller undersøge og det vil ligesom sidst ende i en masse sager hvor det er påstand imod påstand.
Med den mængde mods der er på serveren pt. tvivler jeg på de har tid til at sidde og gennemsøge chatlog og logge diverse fæstninger for at finde hoved og hale på en historie, der er udsprunget i et ophedet kampøjeblik.
Med den mængde mods der er på serveren pt. tvivler jeg på de har tid til at sidde og gennemsøge chatlog og logge diverse fæstninger for at finde hoved og hale på en historie, der er udsprunget i et ophedet kampøjeblik.
- CasperSK
- Posts: 317
- Joined: 07 Nov 2010, 10:44
Re: Død tid på vej?
så må vi spillere jo tage det på vores kappe at overholde reglen om modenhed, personligt var jeg selv meget provokerende i pvp, men overholdte reglerne ved ikke at snige mig ind i en borg man ikke kunne komme ind i, men var der mulighed for at komme ind ved at hoppe mellem træer og så ind i borgen ville jeg bestemt bruge den.FedeAnderzen wrote:Det vil ikke være muligt at skubbe folk ud fra spawn længere, så der er der en ting mindre at holde øje med. Men der vil stadig være ALT for meget som mods skal holde styr på eller undersøge og det vil ligesom sidst ende i en masse sager hvor det er påstand imod påstand.
Med den mængde mods der er på serveren pt. tvivler jeg på de har tid til at sidde og gennemsøge chatlog og logge diverse fæstninger for at finde hoved og hale på en historie, der er udsprunget i et ophedet kampøjeblik.
Jeg har en ide der er lidt "out there" istedet for at vi har det pvp vi har i dag, så lav et med worldmap der er fabrikeret hvor der vil blive afholdt pvp events i engang i ugen eller er åben hver weekend for pvp. hvor der er nogle borge i som er ens, og som kan resettes relativt nemt.
Jeg ved godt det måske er meget besværligt, men altså det er da et alternativ.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- xcanner
- Posts: 1748
- Joined: 06 Nov 2010, 03:22
- Contact:
Re: Død tid på vej?
Det eneste PvP map, hvor du ikke har forsøgt at bøje reglerne eller forsøgt at få andre til det (ja, det er nemt når man er 18 år og de andre er 10-13 år gamle) er det nuværende PvP map.Kofodz wrote: Det gamle PvP, hvor der var regler, der er intet sjov i det PvP der er nu, hvor man må smadre hinandens ting. Det er 100 gange sjovere at bygge borge og diverse ting, til at nedkæmpe hinanden med. Også savner vi wordmap til PvP området.
Kunne godt være det krævede noget mere Mod arbejde, men det var også en af de meste benyttede worlds.
Hvis du starter med at kigge indad, så ved du hvorfor vi måtte opgive den slags maps.
It's all about the community
- Kofodz
- Posts: 354
- Joined: 17 Jul 2011, 20:08
Re: Død tid på vej?
Det var da noget en påstand at komme med, jeg overholdte reglerne i PvP området, det ikke min skyld mig og Pete fandt muligheder for at komme ind i folks borge, hvor vi stadig overholdte reglerne. Måske skal kreativ tankegang staffes? Men kan da godt se det let at sidde og være hellig.xcanner wrote:Det eneste PvP map, hvor du ikke har forsøgt at bøje reglerne eller forsøgt at få andre til det (ja, det er nemt når man er 18 år og de andre er 10-13 år gamle) er det nuværende PvP map.Kofodz wrote: Det gamle PvP, hvor der var regler, der er intet sjov i det PvP der er nu, hvor man må smadre hinandens ting. Det er 100 gange sjovere at bygge borge og diverse ting, til at nedkæmpe hinanden med. Også savner vi wordmap til PvP området.
Kunne godt være det krævede noget mere Mod arbejde, men det var også en af de meste benyttede worlds.
Hvis du starter med at kigge indad, så ved du hvorfor vi måtte opgive den slags maps.
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- julemand101
- Posts: 3327
- Joined: 06 Nov 2010, 19:12
- Location: Brabrand
- Contact:
Re: Død tid på vej?
Kofodz:
Problemet er det lige præcis er den slags sager der medfører overarbejdet ved moderatorer når de får besked på at der skal tjekkes efter hvordan en person er kommet igennem og hvor de mistænker der er blevet snydt. Har du tænkt over at det måske ikke er alle der lige tolker det lige positivt?
Problemet er det lige præcis er den slags sager der medfører overarbejdet ved moderatorer når de får besked på at der skal tjekkes efter hvordan en person er kommet igennem og hvor de mistænker der er blevet snydt. Har du tænkt over at det måske ikke er alle der lige tolker det lige positivt?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
- Posts: 1748
- Joined: 06 Nov 2010, 03:22
- Contact:
Re: Død tid på vej?
Jeg er på ingen måde "hellig", skriver bare som det var. Den slags "kreative tankegang", hvor man mente man overholdt reglerne var en af grundene til at der var for meget arbejde i det.Kofodz wrote:Det var da noget en påstand at komme med, jeg overholdte reglerne i PvP området, det ikke min skyld mig og Pete fandt muligheder for at komme ind i folks borge, hvor vi stadig overholdte reglerne. Måske skal kreativ tankegang staffes? Men kan da godt se det let at sidde og være hellig.xcanner wrote:Det eneste PvP map, hvor du ikke har forsøgt at bøje reglerne eller forsøgt at få andre til det (ja, det er nemt når man er 18 år og de andre er 10-13 år gamle) er det nuværende PvP map.Kofodz wrote: Det gamle PvP, hvor der var regler, der er intet sjov i det PvP der er nu, hvor man må smadre hinandens ting. Det er 100 gange sjovere at bygge borge og diverse ting, til at nedkæmpe hinanden med. Også savner vi wordmap til PvP området.
Kunne godt være det krævede noget mere Mod arbejde, men det var også en af de meste benyttede worlds.
Hvis du starter med at kigge indad, så ved du hvorfor vi måtte opgive den slags maps.
It's all about the community