Kunne man ikke evt finde forskellige maps der kører i en måned.. uge.. eller sådan noget? De forskellige hungergames maps eller by maps med samme regler som nu? Det ville da nok skabe lidt mere interassant kamp. Så kan man evt lave en tråd hvor man kan stemme om det næste map der skal på.. Løs ide. Brug den eller ej.
Men jeg synes ikke det gamle PvP skal tilbage. Det skabte for meget had, og folk fik adrenelin skud hvor de gjorde dumme ting. Jeg var ingen undtagelse..
Død tid på vej?
- Casper98dk
- julemand101
Re: Død tid på vej?
Har faktisk overvejet at køre noget event med fx hunger games men det blev aldrig til noget. Det kræver altid lidt arbejde at sætte op og få til at køre som det skal. Jeg vil ikke love at der kommer noget i den genre men vi ser altid løbende på det.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- xcanner
Casper98dk wrote:Kunne man ikke evt finde forskellige maps der kører i en måned.. uge.. eller sådan noget? De forskellige hungergames maps eller by maps med samme regler som nu? Det ville da nok skabe lidt mere interassant kamp. Så kan man evt lave en tråd hvor man kan stemme om det næste map der skal på.. Løs ide. Brug den eller ej.
Men jeg synes ikke det gamle PvP skal tilbage. Det skabte for meget had, og folk fik adrenelin skud hvor de gjorde dumme ting. Jeg var ingen undtagelse..
Jeg har testet utallige hungergames plugins, og det var lige ved at lykkedes at få det automatisk til at køre hver onsdag (http://www.crafters.dk/hunger-games/). Desværre viste det sig at det bedste og eneste plugin som virkede efter hensigten havde den fejl at den slettede spilleres inventory Udvikleren ville ikke udgive kildekoden og havde ikke tid til at rette det.julemand101 wrote:Har faktisk overvejet at køre noget event med fx hunger games men det blev aldrig til noget. Det kræver altid lidt arbejde at sætte op og få til at køre som det skal. Jeg vil ikke love at der kommer noget i den genre men vi ser altid løbende på det.
Alternativet blev til Robinson Crafters (http://www.crafters.dk/robinson-crafters-1/), planen var at det skulle være et tilbagevendende event (men så kom der lige lidt Minecraft pause i vejen). Jeg har aftalt med ninjastick at vi laver en ny Robinson Crafters (team edition) meget snart .
It's all about the community
- FedeAnderzen
Kunne man lave en verden hvor pvp blev slået til i en kortere periode ?
Jeg tænker en lille verden hvor man kunne gå og bygge i fred og ro og så ville pvp automatisk blive slået til i feks. 2 timer hver aften eller et par gange om ugen. Det ville give folk tid til at forberede forsvar og angreb i løbet af dagen og så kæmpe om aftenen.
Det skulle i så fald være en verden med egne materialer, så Kofodz og Pete ikke slæber det halve af SC's kister derud.
Jeg tænker en lille verden hvor man kunne gå og bygge i fred og ro og så ville pvp automatisk blive slået til i feks. 2 timer hver aften eller et par gange om ugen. Det ville give folk tid til at forberede forsvar og angreb i løbet af dagen og så kæmpe om aftenen.
Det skulle i så fald være en verden med egne materialer, så Kofodz og Pete ikke slæber det halve af SC's kister derud.
- Kofodz
I like that, så der kun 2 timer hvor mods skal lave noget.FedeAnderzen wrote:Kunne man lave en verden hvor pvp blev slået til i en kortere periode ?
Ordblindhed er ikke en svaghed men bare noget man skal tage højde for.
- CasperSK
Hvis det ikke er for besværligt er det da det bedste forslag indtil videreFedeAnderzen wrote:Kunne man lave en verden hvor pvp blev slået til i en kortere periode ?
we've tried nothing and we're all out of ideas.
- xcanner
FedeAnderzen wrote:Kunne man lave en verden hvor pvp blev slået til i en kortere periode ?
Det er en god ide. Mht. kofodz bliver det ikke et problem, han ikke har adgang til PvP worlds der har regler
It's all about the community
- Scrollzz
Det kunne faktisk være en god idé. Måske lave så at den blev resat engang imellem, så man næsten vil være på lige fod altid .FedeAnderzen wrote:Kunne man lave en verden hvor pvp blev slået til i en kortere periode ?
-
Vi lavede ikke andet end at hive diamant armor med hjem.....FedeAnderzen wrote: Det skulle i så fald være en verden med egne materialer, så Kofodz og Pete ikke slæber det halve af SC's kister derud.
Gode vibes
- FedeAnderzen
Ikke noget jeg bruger alligevel....MightyPete wrote:Vi lavede ikke andet end at hive diamant armor med hjem.....FedeAnderzen wrote: Det skulle i så fald være en verden med egne materialer, så Kofodz og Pete ikke slæber det halve af SC's kister derud.
Men hvis man har unikt inventory vil det være ens for alle. Dvs. at folk fra feks. SC som har mange ressourcer hjemme i kisterne ikke får en fordel over for folk der ikke er så ressourcestærke.