Ansøgning fra old gamer ;-)

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
JBTollak
Administrator

Ansøgning fra old gamer ;-)

Post by JBTollak »

Dit Navn: Jacob

Dit Minecraft Navn: JacobBoTollak

Alder: 34

Sted: Vestjylland. Tæt på fiskelugten ;)

Interesser: Pc spil, mest Minecraft og Football manager som jeg har spillet i MANGE år. Wii, og familien.

Minecraft erfaring: Jeg har ikke spillet Minecraft ret længe, så er lidt Noob endnu, men jeg lærer hurtigt :)
Jeg har kun spillet singleplayer, men vil gerne spille multiplayer. Spillede meget Diablo engang, så kender og elsker Multiplayer delen. Jeg havde desuden min egen guild dengang.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Via hjemmesiden minecraft.dk

Venner på serveren? Har mødt et par af Jer allerede. Nrone, Caspersk, Julemanden101, og er blevet taget godt imod, selvom jeg kun var gæst... tak for det :)

Hvorfor vil du joine vores server: Jeg har kigget rundt på Jeres server, dog kun i Sky City (tror jeg det hed), for det virker så voldsomt stort at jeg ikke turde gå længere... det må jeg ikke for min mor :lol:

Jeg har læst reglerne, og prøvet at memorere dem så godt som muligt... Men de er jo rimeligt straight up, det er almindelig sund fornuft. Er glad for at I har fornuftige regler. Griefers Sucks! :evil:

Desuden kan jeg fortælle at det er igennem min søn jeg fik interesse for Minecraft. Han ville gerne spille det, så jeg købte en account, og så kørte det bare derudaf. Jeg kan næsten ikke slippe det igen.
Min søn er 8 år, og han spiller det tit sammen med mig. Jeg håber han kan holde fingrene fra multiplayerdelen, indtil videre ;)

Ellers har jeg en lille familie, som jeg selvfølgelig også bruger en del tid på. Så jeg er ikke online 20 timer om dagen :) Så ville jeg i hvert fald hurtigt komme til at sidde alene i huset, hehe. Men jeg spiller når det passer ind. Og så ville jeg gerne tilhøre Jeres community, da det sociale er vildt fedt!

Jeg glæder mig til at høre fra Jer... ses gutter!

Jacob
nrone

Re: Ansøgning fra old gamer ;-)

Post by nrone »

Den er godkendt - få en test i reglerne ingame af en mod eller admin
Crafters.dk - It's all about the community...
nrone

Re: Ansøgning fra old gamer ;-)

Post by nrone »

Testet og promoted
Crafters.dk - It's all about the community...
Post Reply