Foreslag!

Kritik af Crafters.dk
Post Reply
Erobran

Foreslag!

Post by Erobran »

Jeg sad lige med et foreslag på tungen jeg vil dele med jer;).

Foreslaget lyder, hvad med for fremtiden at Unpromote griefere fra crafters istedet for ban/jail. Dette giver en lidt mere frihed så man bare kan gå rundt osv, hvis man har opført sig godt i løbet af en måned, ja så kan man genpromotes, hvis man begynder at svine andre til osv i denne prøve tid, ja så er det direkte BAN/JAIL! Alt efter hvad sagen er, denne regel gælder kun for mindre grief.
For større grief er det BAN direkte.

alle andre ting såsom spam, grim snak osv, ja det straffes som det altid er blevet strafet.

Mvh Anders.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Casper98dk

Re: Foreslag!

Post by Casper98dk »

Acvteam26 wrote:Jeg sad lige med et foreslag på tungen jeg vil dele med jer;).

Foreslaget lyder, hvad med for fremtiden at Unpromote griefere fra crafters istedet for ban/jail. Dette giver en lidt mere frihed så man bare kan gå rundt osv, hvis man har opført sig godt i løbet af en måned, ja så kan man genpromotes, hvis man begynder at svine andre til osv i denne prøve tid, ja så er det direkte BAN/JAIL! Alt efter hvad sagen er, denne regel gælder kun for mindre grief.

alle andre ting såsom spam, grim snak osv, ja det straffes som det altid er blevet strafet.

Mvh Anders.

Selvom drama altid er godt, så tror jeg at der er ingen der nyder "FUCK JER ALLE!!! LORTE SERVER" konstant... fordi at de er blevet unpromoted
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
Casper98dk

Post by Casper98dk »

+ dette hører nok til i kritik ;)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg har et bedre forslag. Lad vær med at bryde reglerne.

Hvad pokker skulle vi med en flok regelbrydere i chatten der bare whiner om de er kede af det (har du overhovedet set hvor meget vrøvl vi har med dem i forummet?). Du har bare en flok personer der ikke kan gøre noget som helst på serveren andet end at skrive med folk hvilket ikke er særligt konstruktivt. (der er en grund til jeg puffer kraftigt til gæster der har været i uger på serveren uden at skrive en ansøgning)

Og hvad skulle vi overhovedet få ud af det? Altså en person kan da være nok så flik i chatten men samtidig grief eller bruge xray. Hvordan vil du så kunne bevise at han ikke vil gøre det igen ud fra en chatlog?

Som jeg ser det er der en grund til vi kan holde Crafters.dk fri for griefere og andet gøgl og det er netop truslen om du aldrig nogensinde kommer ind igen. Hvis du laver et regelbrud så er du 100% klar over at der ikke er nogen 2. omgang. Derved har du med en person at gøre der ikke har tænkt sig at spille længere på serveren (bevist eller ubevist).

Så lad vær med at stjæle hvis du ikke vil miste retten til at spille på serveren. Lad vær med at grief hvis du synes godt om serveren. Drop xray hvis du kan lide at spille sammen med dine venner på den her server og fri os for pokker fra umoden opførsel i chatten!
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Erobran

Post by Erobran »

julemand101 wrote:Jeg har et bedre forslag. Lad vær med at bryde reglerne.

Hvad pokker skulle vi med en flok regelbrydere i chatten der bare whiner om de er kede af det (har du overhovedet set hvor meget vrøvl vi har med dem i forummet?). Du har bare en flok personer der ikke kan gøre noget som helst på serveren andet end at skrive med folk hvilket ikke er særligt konstruktivt. (der er en grund til jeg puffer kraftigt til gæster der har været i uger på serveren uden at skrive en ansøgning)

Og hvad skulle vi overhovedet få ud af det? Altså en person kan da være nok så flik i chatten men samtidig grief eller bruge xray. Hvordan vil du så kunne bevise at han ikke vil gøre det igen ud fra en chatlog?

Som jeg ser det er der en grund til vi kan holde Crafters.dk fri for griefere og andet gøgl og det er netop truslen om du aldrig nogensinde kommer ind igen. Hvis du laver et regelbrud så er du 100% klar over at der ikke er nogen 2. omgang. Derved har du med en person at gøre der ikke har tænkt sig at spille længere på serveren (bevist eller ubevist).
Casper98dk wrote:
Acvteam26 wrote:Jeg sad lige med et foreslag på tungen jeg vil dele med jer;).

Mvh Anders.

Selvom drama altid er godt, så tror jeg at der er ingen der nyder "FUCK JER ALLE!!! LORTE SERVER" konstant... fordi at de er blevet unpromoted
Så lad vær med at stjæle hvis du ikke vil miste retten til at spille på serveren. Lad vær med at grief hvis du synes godt om serveren. Drop xray hvis du kan lide at spille sammen med dine venner på den her server og fri os for pokker fra umoden opførsel i chatten!
Julemand: ja jeg glemte helt at tage højde for de ting da jeg skrev indlæget, jeg tænkte at det kunne være en mulig straf for fremtiden hvis man lavede noget mindre dumt. Ja man kan jo bare lade hver at lave lort så sker der intet! OVERHOLD REGLERNE!

Casper: Man kan jo bare mute hvis man begyndte at skrive sådan, men mute vil nu nok ikke hjælpe meget da MODS/ADMIN'S alligevel kan se det man skriver.

Jeg takker for kritikken fra jer begge :).

Anders:).

Mvh Erobran
Erobran

Post by Erobran »

Men er det ikke okay at komme med sådan nogle foreslag? Bare til fremtiden;).

Mvh Erobran
julemand101

Post by julemand101 »

Vi bruger jo netop jails til mindre regelbrud hvor personen har fri mulighed for at chat. Hvorledes er dit forslag anderledes end jails?

Og ja det er fint at komme med forslag men forvent jeg har en holdning til tingene ligesom alle andre har lov til at komme med deres holdninger. Lig mærke til jeg ikke går efter dig men går efter dit forslag. ;)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Erobran

Post by Erobran »

Hehe ja jeg ved du går efter foreslagende, og tager gerne imod kritik;), mit foreslag er Anderledes end jail idet at man kan bevæge sig rundt på serveren istedet for at side i jail, jail fungere lidt som en husarest hvorimod mit foreslag er en slags fodlinke hvor man bare unpromotes under sin straf istedet for jailet;).

Mvh Erobran
julemand101

Post by julemand101 »

Jeg tvivler på det gør nogen forskel at de får lov til at gå rundt på serveren og det gør dem næppe til bedre mennesker. Tværtimod så synes jeg derimod du er på vej til at fjerne alt form for straf ved at gøre det på den her måde. Altså det er ikke nogen vild straf hvis du kan gøre hvad du plejer men blot ikke bygge.

Forslaget er afvist.
Post Reply