ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Michaelsverden

ansøgning

Post by Michaelsverden »

Navn: Michael

Minecraft navn: Michaelsverden

Land: Danmark

Alder: 21 år

Ineterreser: mine venner og minecraft og fodbold, kvæg

Reglerne: jeg har læst og forstår reglerne, de lyder meget gode for alle der spiller på serveren

Hvorlangtid har jeg spillet minecraft: cirka 3 måneder men kun single, men ville rigtigt godt spille sammen med nogle andre. som men måske også kunne lære lidt af, og tag ud på nogle udforskningen med. skrive med for det kan godt være lidt kedeligt at spille af alene i lang tid, så det kunne være hyggeligt at spille med andre.

Venner på serveren. ingen er ny, men det kommer kan men jo håbe på

Hvorfor jeg vil spille på serveren: har været indene og se på den, syntes den er rigtigt flot lavet og det er nogle gode spiller der er på serveren der tager godt imod de nye og så er der nogle god regler, som jeg godt kan lid

Hvad vil jeg kunne komme med til serveren: vil kunne udforske noget mere af landet, bygge nogle flotte ting vil jeg da håbe i syntes :P ellers bare hjælpe til hvor der er brug for det
Last edited by Michaelsverden on 06 Feb 2011, 17:44, edited 2 times in total.
Michaelsverden

Re: ansøgning

Post by Michaelsverden »

hvis den ikke er god nok så må i jo skrive det så jeg kan lave en ny, hvis det er ?
Pars

Post by Pars »

Du må gerne putte lidt mere indhold på, men ellers ser det overordnet fint ud. Så for nu er den ikke godkendt.
Michaelsverden

Post by Michaelsverden »

ved ikke rigtigt hvad mere i vil vide ? men i må jo skrive hvad i vil vide hvis det er ? så jeg kan lave om på det :D
Pars

Post by Pars »

godkendt og promoted
Post Reply