Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Post by Erobran »

Præcis Casper, det var ikke ment direkte til Xcanner, men man kan jo være lidt i tvivl nu de bor i samme by, og ikke tit er online på samme tid hehe.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Post by julemand101 »

Acvteam26 wrote:Præcis Casper, det var ikke ment direkte til Xcanner, men man kan jo være lidt i tvivl nu de bor i samme by, og ikke tit er online på samme tid hehe.
Æh what? Jeg bor i Hjørring, en by i det mørke kolde nord hvor det stadig ikke er muligt at køre med tog. Xcanner bor i Haderslev i Sønderjylland. Vi har aldrig mødt hinanden fysisk og kender kun hinanden igennem Crafters.dk. Så ved ikke hvor du har din teori fra. :?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Post by Erobran »

julemand101 wrote:
Acvteam26 wrote:Præcis Casper, det var ikke ment direkte til Xcanner, men man kan jo være lidt i tvivl nu de bor i samme by, og ikke tit er online på samme tid hehe.
Æh what? Jeg bor i Hjørring, en by i det mørke kolde nord hvor det stadig ikke er muligt at køre med tog. Xcanner bor i Haderslev i Sønderjylland. Vi har aldrig mødt hinanden fysisk og kender kun hinanden igennem Crafters.dk. Så ved ikke hvor du har din teori fra. :?
Jeg vidste godt du boede i Hjørring, mente også X gjorde det da jeg synes jeg har læst det.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
Casper98dk
Posts: 1088
Joined: 31 Dec 2010, 13:47
Location: In-game building something.

Re: Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Post by Casper98dk »

Acvteam26 wrote:Præcis Casper, det var ikke ment direkte til Xcanner, men man kan jo være lidt i tvivl nu de bor i samme by, og ikke tit er online på samme tid hehe.
Igen masser af ubegrundede antagelser der virker lidt douchebag agtigt... Og de er ved flere lejligheder online på samme tid. Det er så ikke så tit man ser dem online pga jobs og Jules udannelse (Hvilke jeg antager giver en masse arbejde og hjemmearbejde) ud over hans offline arbejde på crafters :) Der er masser af grunde til det. Hvis du tog dig tiden ville du også opdage at deres måde at formulere ting på er så forskellig. Så så skulle det være fordi Jule er xcanners anden personlighed eller modsat. :)
Image
Tidligere Avis redaktør. Nu ham der brokker sig. Og ser jer bygge.

-Casper
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Post by xcanner »

Der er flere der har adgang til at poste "nyheder", som altid er svaret at finde på vores website:

http://www.crafters.dk/holdet-bag/

Udover julemand101 og jeg, så har Pars og nrone adgang. Pars har postet lidt, nrone's adgang bunder mere i har han stod/står for det nuværende design på website.
It's all about the community
User avatar
Nemisisdk
Posts: 208
Joined: 15 Oct 2011, 19:54

Re: Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Post by Nemisisdk »

en skam nether bliver resat :(
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Post by Grandt_666 »

Release er udskudt til torsdag, på grund af en ny pre-release, kig her.
Member of The Islanders
User avatar
Emmich
Posts: 36
Joined: 19 Mar 2011, 14:33

Re: Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Post by Emmich »

Jeg hører der kommer gulerødder og kartofler! fedt så kan vi lave hønsekødssuppe :-)
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Post by Ninjastick »

Emmich wrote:Jeg hører der kommer gulerødder og kartofler! fedt så kan vi lave hønsekødssuppe :-)

Skal du så være in-game 6 timer for at være sikker på at alt er kogt ordentligt igennem? Og hvornår får vi tarteletter :O?

Foodcraft - Emmich Approves!
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Minecraft 1.4 Udkommer Den 24/10-12

Post by Erobran »

Emmich wrote:Jeg hører der kommer gulerødder og kartofler! fedt så kan vi lave hønsekødssuppe :-)
Haha og oksekødsuppe:).
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Post Reply