klage over min ban

Har du spørgsmål til din straf? Så skriv et indlæg her, i et ordenligt sprog.
Locked
diyar2660G

klage over min ban

Post by diyar2660G »

når jeg laver lige den her tråd fordi jeg ved jeg har været banned siden 1.2.5 og jeg er blevet lidt moden og går i 8 klasse og nu vil jeg sige sandheden om mig jeg er lidt døv ved min venstre øre og har nu fået 2 C.I en ved min venstre øre og 1 ved min højre øre og jeg bruger briller og er klog til dansk og mat og lidt englsk dengang var jeg en dum dreng der hele tiden sige grimt ting og slå hele tiden men nu i dag slår jeg ikke mere eller siger grimt ting og nu til min ban jeg blev per banned for at komme op på den der bombe arena's tag nedunder og den første server som jeg joine siden 1.1 jeg blev også banned derind men nu er jeg blevt unbanned her siden 1.3.2 og jeg er ikke blevet banned derind :) håber i læser den her da jeg elsker at høre musik
xcanner

Re: klage over min ban

Post by xcanner »

diyar2660G wrote:når jeg laver lige den her tråd fordi jeg ved jeg har været banned siden 1.2.5 og jeg er blevet lidt moden og går i 8 klasse og nu vil jeg sige sandheden om mig jeg er lidt døv ved min venstre øre og har nu fået 2 C.I en ved min venstre øre og 1 ved min højre øre og jeg bruger briller og er klog til dansk og mat og lidt englsk dengang var jeg en dum dreng der hele tiden sige grimt ting og slå hele tiden men nu i dag slår jeg ikke mere eller siger grimt ting og nu til min ban jeg blev per banned for at komme op på den der bombe arena's tag nedunder og den første server som jeg joine siden 1.1 jeg blev også banned derind men nu er jeg blevt unbanned her siden 1.3.2 og jeg er ikke blevet banned derind :) håber i læser den her da jeg elsker at høre musik
Klagen er afvist.
It's all about the community
julemand101

Re: klage over min ban

Post by julemand101 »

Jeg vil desuden tilføje at du allerede har fået at vide du er permbanned herinde:
viewtopic.php?f=23&t=3810&p=23662#p23662

Lad venligst være med at skrive mere herinde da du aldrig kommer ind igen.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
Locked