En lille ting..
- WHAT_DA_FUCK
En lille ting..
Hej Crafters, jeg er lidt utilfreds over at jeg er blevet banned ved at spørge om de ville slå regn fra, da det laggede ekstremt meget på min pc og ikke har råd til en ny. Da jeg spurgte om i ville slå regn fra sagde de nej.
synes det er uhøfligt og i vil ikke få mange hits med den attitude. Ville høre om jeg kunne blive unbanned ?
KH. WHAT_DA_FUCK
synes det er uhøfligt og i vil ikke få mange hits med den attitude. Ville høre om jeg kunne blive unbanned ?
KH. WHAT_DA_FUCK
- xcanner
Re: En lille ting..
Du er banned på test serveren, som er en midlertidig server. Din klage er afvist.WHAT_DA_FUCK wrote:Hej Crafters, jeg er lidt utilfreds over at jeg er blevet banned ved at spørge om de ville slå regn fra, da det laggede ekstremt meget på min pc og ikke har råd til en ny. Da jeg spurgte om i ville slå regn fra sagde de nej.
KH. WHAT_DA_FUCK
It's all about the community
- julemand101
Udmærket jeg har set på chatten og vil nu behandle din klage ud fra de fakta der foreligger. Du er velkommen til at stille spørgsmål til den endelige konklusion på sagen men vær opmærksom på at alt hvad du skriver kan blive brugt imod dig.
Du skriver selv at dit ban blev udløst fordi du bad om at få regnen slået fra på serveren fordi din PC laggede pga. regnen. Det er umiddelbart ikke lige det jeg ser når jeg ser i chatten:
Jeg kan se i loggen at du har bedt om at få regnen slået fra temmelig mange gange og derfor vil jeg mere betragte som om du plager om det. Årsagen til du tilsidst blev banned var at du ikke ville godtage vores begrundelse for at vejret ikke skulle ændres hvor du derefter begyndte at skrive nedsættende til vores andre brugere på serveren. Du nævner selv attitude men jeg synes ærlig talt at den eneste der taler nedværdigt er dig selv med "ok seje, vil du ha en cookie?" og "kan du ikke bare sige at du ikke kan finde ud af det..".
Som der også blev sagt til dig ingame går vi på ingen måde efter "hits". Vi har drevet Crafters.dk serveren i over to år nu med det formål at skabe rammerne for et godt fællesskab. Det har krævet at vi har sagt nej til mange som vi ikke mente ville passe ret godt med de andre spillere på serveren. Og du er altså endnu en vi siger nej til fordi din personlighed ganske enkelt ikke er kompatible med den måde vi ønsker at drive en server på. At provokere andre spillere og tale nedværdigt til dem er ikke noget vi ønsker at se her på serveren og vi forventer faktisk at man kan sætte sig ind i andres behov. Når du selv foreslår at vi skal deaktivere vejret på serveren så er det temmelig egoistisk af dig da du spiller på en server med mange andre spillere som lige pludselig skal påvirkes af dig.
Så min konklusion er du ikke vil blive unbanned og jeg vil faktisk sige at du aldrig nogensinde skal tro du kan komme ind på Crafters.dk serveren igen. Du har fået mange chancer men du har udvist en så egoistisk personlighed på serveren at det ikke er noget vi kan tolerere. At du så tilmed har nedgjort andre spillere og mistænkes for flyhack gør ikke sagen bedre.
Find en anden server du kan spolere. Jeg kan anbefale at bruge http://www.minecraftlisten.dk til at finde servere.
Du skriver selv at dit ban blev udløst fordi du bad om at få regnen slået fra på serveren fordi din PC laggede pga. regnen. Det er umiddelbart ikke lige det jeg ser når jeg ser i chatten:
Code: Select all
2012-10-29 20:21:06 [INFO] <WHAT_DA_FUCK> jeg er ligeglad, jeg spørger bare om i vil fjerne regnen, fordi det lagger for nogle!
2012-10-29 20:21:15 [INFO] <Pars> og det vil vi ikke
2012-10-29 20:21:22 [INFO] <Caspersk> og du har fået nej 10 gange uden at acceptere det.
2012-10-29 20:21:33 [INFO] <Caspersk> du er tydeligvis ikke ligeglad
2012-10-29 20:21:36 [INFO] <WHAT_DA_FUCK> nej, tror i at i vil få slærlig mange hits for det?
2012-10-29 20:21:49 [INFO] <xcanner> WHAT_DA_FUCK>vi søger ikke "hits"
2012-10-29 20:21:50 [WARNING] WHAT_DA_FUCK was kicked for floating too long!
2012-10-29 20:21:55 [INFO] <Caspersk> idiot
2012-10-29 20:21:59 [INFO] WHAT_DA_FUCK[/193.142.103.254:50567] logged in with entity id 1250940 at (-347.9196547911951, 68.40739540236494, -308.07810096414494)
2012-10-29 20:22:18 [INFO] <Caspersk> what_the_fuck ved du hvorfor jeg har spillet på crafters.dk i 2 år?
2012-10-29 20:22:35 [INFO] <WHAT_DA_FUCK> kan du ikke bare sige at du ikke kan finde ud af det..
2012-10-29 20:22:43 [INFO] <WHAT_DA_FUCK> -fordi du mangler et liv.
2012-10-29 20:23:21 [INFO] <Caspersk> fordi der er en klar holdning om at spillet skal være så vanilla som muligt
2012-10-29 20:23:31 [INFO] <Caspersk> så folk ikke hele tiden tuder over de mangler diamant eller at det regner
2012-10-29 20:23:37 [INFO] <WHAT_DA_FUCK> ok seje, vil du ha en cookie?
2012-10-29 20:23:45 [INFO] <Caspersk> nej tak, jeg har rigligt
2012-10-29 20:23:46 [INFO] [xcanner: Banned player WHAT_DA_FUCK]
2012-10-29 20:24:02 [INFO] Disconnecting WHAT_DA_FUCK [/193.142.103.254:50580]: You are banned from this server!
Som der også blev sagt til dig ingame går vi på ingen måde efter "hits". Vi har drevet Crafters.dk serveren i over to år nu med det formål at skabe rammerne for et godt fællesskab. Det har krævet at vi har sagt nej til mange som vi ikke mente ville passe ret godt med de andre spillere på serveren. Og du er altså endnu en vi siger nej til fordi din personlighed ganske enkelt ikke er kompatible med den måde vi ønsker at drive en server på. At provokere andre spillere og tale nedværdigt til dem er ikke noget vi ønsker at se her på serveren og vi forventer faktisk at man kan sætte sig ind i andres behov. Når du selv foreslår at vi skal deaktivere vejret på serveren så er det temmelig egoistisk af dig da du spiller på en server med mange andre spillere som lige pludselig skal påvirkes af dig.
Så min konklusion er du ikke vil blive unbanned og jeg vil faktisk sige at du aldrig nogensinde skal tro du kan komme ind på Crafters.dk serveren igen. Du har fået mange chancer men du har udvist en så egoistisk personlighed på serveren at det ikke er noget vi kan tolerere. At du så tilmed har nedgjort andre spillere og mistænkes for flyhack gør ikke sagen bedre.
Find en anden server du kan spolere. Jeg kan anbefale at bruge http://www.minecraftlisten.dk til at finde servere.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- julemand101
Jeg har valgt at ban ham fra hovedserveren også. Har låst tråden op i tilfælde af han er uenig.xcanner wrote:Du er banned på test serveren, som er en midlertidig server. Din klage er afvist.WHAT_DA_FUCK wrote:Hej Crafters, jeg er lidt utilfreds over at jeg er blevet banned ved at spørge om de ville slå regn fra, da det laggede ekstremt meget på min pc og ikke har råd til en ny. Da jeg spurgte om i ville slå regn fra sagde de nej.
KH. WHAT_DA_FUCK
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- WHAT_DA_FUCK
Jeg vil gerne sige at "ok seje, vil du ha en cookie" er mit sprog og at jeg siger det hele tiden. men det med regnen var at det laggede for meget og jeg rigtig gerne vil spille inde på serveren, men det er svært når det lagger. og hvis i vil ha en undskyldning for "mit sprog" kan i da få det.
Jeg undskylder meget over at jeg spurgte om i ville slå regnen fra, og regnen genere mange mennesker, især mig da jeg rigtig gerne vil spille inde på jeres server, men at det lagger så meget for mig er lidt træls:D
vil rigtig gerne unbannes, synes det er en fremragende server!:D
Og vil lige sige :: 2012-10-29 20:21:55 [INFO] <Caspersk> idiot Han snakker vidst ikke pænt??
Jeg undskylder meget over at jeg spurgte om i ville slå regnen fra, og regnen genere mange mennesker, især mig da jeg rigtig gerne vil spille inde på jeres server, men at det lagger så meget for mig er lidt træls:D
vil rigtig gerne unbannes, synes det er en fremragende server!:D
Og vil lige sige :: 2012-10-29 20:21:55 [INFO] <Caspersk> idiot Han snakker vidst ikke pænt??
- julemand101
Du kommer ikke ind igen da du tydeligvis ikke har forstået hvad problemet er. Jeg er ligeglad med dit sprogbrug men din attitude ved at gentagende gange at plage om at få slået regnen fra efter du havde fået et klart svar gavner ikke din sag. Du nægter også konsekvent at tro på de begrundelser du får når du svarer med "kan du ikke bare sige at du ikke kan finde ud af det..".
Sidst skrev jeg også at du er egoistisk hvilket du blot viser endnu engang når du mener at din lyst til at spille på serveren skal betyde ændringer på serveren således den passer til dig uden du tænker på de mange andre der brugere serveren. Det er ikke op til dig at vurdere om vi skal fjerne regnen eller ej men vi tager gerne imod forslag for at evaluere det. Men du skal kunne acceptere at dit forslag bliver nedstemt.
Så nej, du kommer ikke ind igen. Din personlighed passer ganske enkelt ikke ind på den her server.
Sidst skrev jeg også at du er egoistisk hvilket du blot viser endnu engang når du mener at din lyst til at spille på serveren skal betyde ændringer på serveren således den passer til dig uden du tænker på de mange andre der brugere serveren. Det er ikke op til dig at vurdere om vi skal fjerne regnen eller ej men vi tager gerne imod forslag for at evaluere det. Men du skal kunne acceptere at dit forslag bliver nedstemt.
Så nej, du kommer ikke ind igen. Din personlighed passer ganske enkelt ikke ind på den her server.
- julemand101
Præcis den attitude gør du ikke kommer herind. Sagen drejer sig om dig men du vælger at flytte fokus over på en anden af vores spillere der ikke har gjort noget i nærheden af det du gjorde. Sagen drejer sig netop ikke om at snakke pænt eller ej men hvilken attitude du udviser.WHAT_DA_FUCK wrote: Og vil lige sige :: 2012-10-29 20:21:55 [INFO] <Caspersk> idiot Han snakker vidst ikke pænt??
- WHAT_DA_FUCK
omg.. Jeg har sagt undkskyld hvad vil i ha jeg skal gøre? gi jer en million? jeg har sagt til alle mine venner at de skal komme in på crafters for den er så go'. men så blev jeg banned, synes stadig den er go' men at blive banned over at spørge om i kunne slå regn fra fordi, mig og mine venner har nogle dårlige pc-er og ikke har råd til nye, så må vi ligesom spørge om i ikke ville gøre os en tjeneste. og vil da sige at det ikke er mig der er egoistisk. synes det er lidt egoistisk at man ikke kan slå regn fra fordi det ikke passer en
- WHAT_DA_FUCK
julemand101 wrote:Præcis den attitude gør du ikke kommer herind. Sagen drejer sig om dig men du vælger at flytte fokus over på en anden af vores spillere der ikke har gjort noget i nærheden af det du gjorde. Sagen drejer sig netop ikke om at snakke pænt eller ej men hvilken attitude du udviser.WHAT_DA_FUCK wrote: Og vil lige sige :: 2012-10-29 20:21:55 [INFO] <Caspersk> idiot Han snakker vidst ikke pænt??
men jeg snakker om regn og han kalder mig idiot. jeg har ikk gjort noget andet end at spørge om i ville slå regn fra da det lagger ekstremt meget for mig og kan ikke sætte mine settings længere ned.
- julemand101
Jeg så godt du skrev undskyld men en undskyldning holder ikke på nogen måde når der ikke følger noget med. Du skriver jo blot "hvis i vil ha en undskyldning for "mit sprog" kan i da få det". Det er ikke nogen speciel god måde at skrive at du har lært noget af episoden og du viser jo så bare gentagende gange nu at du ikke har lært noget som helst.
Det er pænt af dig at du har fået dine venner til at spille på serveren men det ændre ikke på din straf. Dine venner er selvfølgelig velkommen til at fortsætte med at spille på serveren ligesom de også bare kan vælge at lade vær med at spille herinde.
Men jeg begynder at få det billede af dig at du ikke kan se dine egne handlinger og fordrejer i stedet sandheden således det ser bedst ud for dig selv. Du kommer ikke ind på den her server med sådan en personlighed og attitude. Klagen er afvist og jeg lukker tråden.
Det er pænt af dig at du har fået dine venner til at spille på serveren men det ændre ikke på din straf. Dine venner er selvfølgelig velkommen til at fortsætte med at spille på serveren ligesom de også bare kan vælge at lade vær med at spille herinde.
Vi har andre end dig at tage hensyn til men det har du lidt svært ved at forstå. Der er andre der spiller på serveren som gerne vil have regn. Eftersom vi har bestemt at serveren skal være så vanilla som muligt så dur det ikke at vi så går ind og laver om på en masse ting. Vi tager selvfølgelig imod forslag men forvent ikke vi bare reagerer med det samme og forvent altid at vi kan sige nej.synes det er lidt egoistisk at man ikke kan slå regn fra fordi det ikke passer en
Igen fordrejer du sandheden og det pynter ikke på dig. Det skræmmer mig faktisk at du ikke engang kan se hvilken sammenhæng Casper kalder dig for "idiot". Du har skrevet gentagende gange i chatten omkring regnen skulle slås fra og du havde fået gentagende afslag. Du skriver også at du er ligeglad men det er du jo tydeligvis ikke når du spørger om det flere gange og nægter at godtage et nej. Da du så skriver "nej, tror i at i vil få slærlig mange hits for det?" er det her Casper kalder dig "idiot". Han kaldte dig altså ikke "idiot" pga. du ville have regnen slået fra men fordi du nægtede at godtage et nej samtidig med du så forsøger at forklare os at vi ikke bliver populære pga. den holdning (især når du netop har sagt du selv er ligeglad).men jeg snakker om regn og han kalder mig idiot. jeg har ikk gjort noget andet end at spørge om i ville slå regn fra da det lagger ekstremt meget for mig og kan ikke sætte mine settings længere ned.
Men jeg begynder at få det billede af dig at du ikke kan se dine egne handlinger og fordrejer i stedet sandheden således det ser bedst ud for dig selv. Du kommer ikke ind på den her server med sådan en personlighed og attitude. Klagen er afvist og jeg lukker tråden.