Søger spil til events
- Ninjastick
Re: Søger spil til events
Jeg synes vi skal prøve at holde fredag/lørdag fri, da det oftest er der man spiser hos moster eller tager til fødselsdag. Personligt foretrækker jeg helt sikkert en Taktisk Tirsdag eller en Ondskabsfuld Onsdag (mandag til torsdag), hvor vi kan pege på hinanden med geværer/ kører lidt tog eller hvad vi nu finder på af julelege
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- julemand101
Tja, det er meget muligt og hvis flertallet mener vi skal tage en hverdag så skal jeg nok arrangere dem på en hverdag men det bliver i så fald uden mig som deltager. Kommer for sent hjem til at kunne være med.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- thomaskaufi
Åååh pars, BF 1942, gode tider, goooode tider!
Mht. til tider tror jeg det ville være bedst fredag eller lørdag aften, synes tit vi oplever sådan et onsdagsevent hurtigt bliver mennesketomt efterhånden som de yngste spillere skal i seng osv
Mht. til tider tror jeg det ville være bedst fredag eller lørdag aften, synes tit vi oplever sådan et onsdagsevent hurtigt bliver mennesketomt efterhånden som de yngste spillere skal i seng osv
"Den dybe tallerken blev ikke opfundet på en dag!"
- astro379
battlefield play4free
Me love Battlefield Intel® Core i7-6700K 4.4Ghz, MAXIMUS VIII RANGER, Nvidia GeForce GTX 1080 8 GB, 32 GB Kingston DDR4 -2132, SAmsung SSD 750 EVO 250 GB, Jeg forbeholder mig retten til at offentliggøre alle private beskeder jeg modtager.
- julemand101
Du godeste skal vi virkelig til at spille alle mulige gamle udgaver af Battlefield? Troede størstedelen af jer ejerede BF3?
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- nrone
PS3 all the way
For mit vedkommende gamer jeg normalt ikke FPS på PC, har dog CS:GO samt TF2 - jeg er frisk de fleste hverdage efter 19.30 og hele den kommende weekend (Damen er ude og rejse, nørde tid!)
For mit vedkommende gamer jeg normalt ikke FPS på PC, har dog CS:GO samt TF2 - jeg er frisk de fleste hverdage efter 19.30 og hele den kommende weekend (Damen er ude og rejse, nørde tid!)
Crafters.dk - It's all about the community...
- Casper98dk
De gamle er sgu også gode og er stadig værd at spille..julemand101 wrote:Du godeste skal vi virkelig til at spille alle mulige gamle udgaver af Battlefield? Troede størstedelen af jer ejerede BF3?
Elskede 1942 og 1946, har dem alle, men synes sgu der går for meget CS panisk løben rundt på de fleste BF3 servere... :/ TF2 lyder cool.. Er dog uden laptop på efterskolen og i weekenden har jeg ikke tid..
- FedeAnderzen
- PennisPuff
Hell ya:DNemisisdk wrote:et imput til et spil kunne være TrackMania Nations Forever.
Jeg har kendskab til at vores forening arbejder på en live server (vi har en lokal når vi er til lan), men mindes ikke at denne står klar endnu, da man roder med en online statestik funktion.
Ud over dette findes der da også mange andre, som man kan lege på.
Edit: det er gratis
jeg er pt. rimmelig booket men hvis du skulle være en tid så er det onsdag
- theturtleguy
Syntes noget Track Mania og TF2 kunne være nice, da jeg selv er fan af begge spil
I forhold til tidspunkter har jeg for det meste god tid i weekenderne. Hvis det skal være en hverdag passer det også bedst for mig fra kl. 19.30 ->
I forhold til tidspunkter har jeg for det meste god tid i weekenderne. Hvis det skal være en hverdag passer det også bedst for mig fra kl. 19.30 ->