Jeg synes det er ærgerligt det kommer frem nu, at det har været alle mands ret at sætte fut over spawn. Inden jeg slynger en masse galde ud må jeg da også lige sige jeg har ikke undersøgt om der har stået noget på forum om dette, men jeg mener sgu lidt er der blevet (undskyld udtrykket) pisset ved siden af i den her sag. Jeg kan ikke sætte mig ved siden af som fede pointere at der kommer til at stå "plagiat byen" og ikke "DR byen" printet ind i min hjerne hver gang jeg tænker på spawn.xcanner wrote:Jo flere der deltager jo færrre "kopier" kommer der vel også. Endnu en opfordring at endnu flere deltager i "renovationen".FedeAnderzen wrote: Men jeg synes helt bestemt vi bør holde os fra kopier af andres bygninger. Vi har allerede Wufei og Cyndroms hovedkvarter, UB ambassaden og nu kommer der så en håndfuld mere. Spawn katedralen er også en kopi, men den er i det mindste lavet om indvendigt så det ikke er en ren kopi af en anden bygning.
Jeg kan måske heller ikke sidestille mig at den fantastiske ø der var på harborfront er væk, åh denne smukke ø med potientiale ud over alle grænser. Ja her er jeg sgu lidt lille pige sur, men ja det må desværre stå for egen regning da jeg da bare kunne have sat et skilt på øen hvor der stod den var reserveret, som der jo nok er den rigtige måde at gøre det på.
Men ja, jeg tror der skal arbejdes lidt med kommunikation på serveren, fra begge sider. Og jeg håber da også at de events julemand101 opfordre til vil være anledning til at skabe nye bekendtskaber og bygge bro imellem nogle af de grupperinger der er opstået.