Diskussion omkring byggestil

Kritik af Crafters.dk
CasperSK

Re: Diskussion omkring byggestil

Post by CasperSK »

xcanner wrote:
FedeAnderzen wrote: Men jeg synes helt bestemt vi bør holde os fra kopier af andres bygninger. Vi har allerede Wufei og Cyndroms hovedkvarter, UB ambassaden og nu kommer der så en håndfuld mere. Spawn katedralen er også en kopi, men den er i det mindste lavet om indvendigt så det ikke er en ren kopi af en anden bygning.
Jo flere der deltager jo færrre "kopier" kommer der vel også. Endnu en opfordring at endnu flere deltager i "renovationen".
Jeg synes det er ærgerligt det kommer frem nu, at det har været alle mands ret at sætte fut over spawn. Inden jeg slynger en masse galde ud må jeg da også lige sige jeg har ikke undersøgt om der har stået noget på forum om dette, men jeg mener sgu lidt er der blevet (undskyld udtrykket) pisset ved siden af i den her sag. Jeg kan ikke sætte mig ved siden af som fede pointere at der kommer til at stå "plagiat byen" og ikke "DR byen" printet ind i min hjerne hver gang jeg tænker på spawn.

Jeg kan måske heller ikke sidestille mig at den fantastiske ø der var på harborfront er væk, åh denne smukke ø med potientiale ud over alle grænser. Ja her er jeg sgu lidt lille pige sur, men ja det må desværre stå for egen regning da jeg da bare kunne have sat et skilt på øen hvor der stod den var reserveret, som der jo nok er den rigtige måde at gøre det på.

Men ja, jeg tror der skal arbejdes lidt med kommunikation på serveren, fra begge sider. Og jeg håber da også at de events julemand101 opfordre til vil være anledning til at skabe nye bekendtskaber og bygge bro imellem nogle af de grupperinger der er opstået.
we've tried nothing and we're all out of ideas.
julemand101

Post by julemand101 »

Fejlen er at folk laver antagelser uden at kontakte dem der ved noget eller som træffer beslutningerne. Når man så bygger antagelser på antagelser så kommer man pludseligt langt væk fra sandheden.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
xcanner

Post by xcanner »

CasperSK wrote: Jeg synes det er ærgerligt det kommer frem nu, at det har været alle mands ret at sætte fut over spawn. Inden jeg slynger en masse galde ud må jeg da også lige sige jeg har ikke undersøgt om der har stået noget på forum om dette, men jeg mener sgu lidt er der blevet (undskyld udtrykket) pisset ved siden af i den her sag.
Nu må du stoppe, den diskussion gider jeg slet ikke. Vi kan jo ikke skrive de samme nyheder dagligt,- man må også gerne tænke selv. Renovationen af spawn byen er aldrig stoppet, der er bare ikke så mange der har haft interesse i at deltage før nu!
CasperSK wrote: Jeg kan ikke sætte mig ved siden af som fede pointere at der kommer til at stå "plagiat byen" og ikke "DR byen" printet ind i min hjerne hver gang jeg tænker på spawn.
Det må så stå for din egen regning. Crafters.dk har aldrig "pralet" af at være stedet hvor kun unikke bygninger må bygges.
CasperSK wrote: Jeg kan måske heller ikke sidestille mig at den fantastiske ø der var på harborfront er væk, åh denne smukke ø med potientiale ud over alle grænser. Ja her er jeg sgu lidt lille pige sur, men ja det må desværre stå for egen regning da jeg da bare kunne have sat et skilt på øen hvor der stod den var reserveret, som der jo nok er den rigtige måde at gøre det på.
Hvis du er tvivl om hvordan man kan overtage en grund eller et andet projekt, så kan jeg kun opfordre dig til at følge med på website/forum.
CasperSK wrote: Men ja, jeg tror der skal arbejdes lidt med kommunikation på serveren, fra begge sider. Og jeg håber da også at de events julemand101 opfordre til vil være anledning til at skabe nye bekendtskaber og bygge bro imellem nogle af de grupperinger der er opstået.
Vi informere om stort set et hvert lille "komma" der sker på denne server. Jeg snakkede med julemand101 om at folk må kede sig siden der er tid til så meget "fnider"! JEg har planlagt et par events i Minecraft, efter vi har opdateret og vi blev enige om at julemand101 skulle stå for nogle event i nogle "eksterne" spil.
It's all about the community
Post Reply