Opdatering Af Crafters.dk

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Post Reply
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Opdatering Af Crafters.dk

Post by xcanner »

Som det er nu har vi 2 valg, at hoppe på Bukkit 1.4.2-R0.2 (beta) nu, eller afvente Bukkit 1.4.4-R1.0 (recommended build). Vi har valgt at vente, grunden hertil er det mange fejlrettelser som Mojang har fikset I Minecraft 1.4.3 (over 100), og formodenligt en del I Minecraft 1.4.4.

I og med vi vælger at afvente Bukkit til Minecraft 1.4.4, kan der nemt gå 14 dage eller mere,- dog slipper vi for en beta version af Bukkit med kendte fejl, og de over 100 fejl som Mojang har rettet.
It's all about the community
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Opdatering Af Crafters.dk

Post by xcanner »

It's all about the community
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Opdatering Af Crafters.dk

Post by Grandt_666 »

Jeg støtter beslutningen uden tvivl.

Jeg kunne dog godt tænke mig at vi får et varsel for opdateringen, så den ikke "pludselig" er der. Jeg synes det er lidt ødelæggende at hvis Bukkit 1.4.4 kommer om 2 uger, så har vi måttet "undværre" de verdner der bliver resat i en måned.

En dag fra eller til med opdateringen spiller vel ikke det store, når vi i dette tilfælde alligevel har ventet en måned? Så et lille varsel burde vel være muligt?

Alternativt kunne man måske opdatere serveren, og vente med at resætte de verdner der skal det, til evt. efter 1-2 dage efter opdatering af serveren.
Member of The Islanders
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Opdatering Af Crafters.dk

Post by julemand101 »

Vi melder løbende ud hvordan status lige er og ligeledes vil vi også melde ud når CraftBukkit kommer ud i en stabil version. Når dette sker så går der nogle dage mens vi afventer plugins. I denne periode vil folk kunne få fjernet deres ting fra de forskellige verdener.

Det er klart hvis vi bare pludselig melder ud at nu er serveren opdateret så venter vi lige lidt tid med at nulstille de forskellige verdener. :)
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Opdatering Af Crafters.dk

Post by Grandt_666 »

julemand101 wrote:Vi melder løbende ud hvordan status lige er og ligeledes vil vi også melde ud når CraftBukkit kommer ud i en stabil version. Når dette sker så går der nogle dage mens vi afventer plugins. I denne periode vil folk kunne få fjernet deres ting fra de forskellige verdener.

Det er klart hvis vi bare pludselig melder ud at nu er serveren opdateret så venter vi lige lidt tid med at nulstille de forskellige verdener. :)
Mange tak. ;)
Member of The Islanders
Post Reply