Dit Navn: Dennis
Dit Minecraft Navn: WebD
Alder: 26
Sted: Haderslev, men flytter til nordjylland snart.
Interesser: Jeg beskæftigere mig nu mest med min søn, men når han sover eller jeg har "fri Weekend" bruger jeg det på min pc, hvor jeg bla spiller wow og minecraft.
Minecraft erfaring: Jeg har spillet MC i godt 1 års tid efterhånden på lidt forskellige servere, vi er nogen stykker der har spillet sammen i den periode (Cola_00 og Gumz1110), jeg har bygget lidt af hvert i tidensløb pæne bygninger og også grimme selvfølgelig (alle er startet et eller andet sted.) udover det har jeg været med til og drive en minecraft server i en periode over et halvt år.
Venner på serveren? Ja, Gumz og Cola som lige er startet.
Hvorfor vil du joine vores server: Jeg er træt af single player og vil gerne spille med mine venner igen, vi fandt jeres server og så jeres Live map og kan se der er liv på den, vi har normalt nogen ting vi går meget op i og det er om serveren er seriøs, og ud fra de regler vi kan se og at ikke har haft genstartet jeres map, har vi valgt og vælge jeres server.
jeg er sikker på Crafter.dk er et rigtigt godt community, eftersom det ser ud til der er meget liv på serveren.
Har du læst og forstået reglerne?, ja det har jeg
Ansøgning
- nrone
Re: Ansøgning
Godkendt, kom ind på serveren og få en lille test i reglerne
Crafters.dk - It's all about the community...
- WebD
Re: Ansøgning
Kommer så snart jeg kan komme ind i minecraft det failer lige pt efter login :S