Team Fortress 2 var temmelig populært og det nemmeste ville være blot at tage dette igen. Men eftersom den overordnet plan er at prøve lidt forskellige hver uge så har jeg valgt at vi denne gang skal spille følgende spil:
TrackMania Nations Forever
Som kan hentes via Steam gratis:
http://store.steampowered.com/app/11020/
Dem der allerede ejer TrackMania United Forever kan også være med da de bruger samme server.
Jeg vil derfor gerne lige vide hvornår folk kan og ikke kan. Da det var lettere besværligt at administrere det sidste gang via forumindlæg har jeg denne gang forsøgt at lave en Doodle:
http://doodle.com/69tq5cfervgszkmh
Tidspunkterne der er angivet er meget cirka og skal ses som tidspunktet vi starter på (og ikke at vi skal afslutte fx kl. 23). Når jeg kan se et mønster i hvad tid der passer flest vil jeg finde ud det endelige tidspunkt for vores event.
Eftersom vi blev en del til Team Fortress 2 så har jeg valgt ved dette event at sætte en TrackMania server op. Jeg har allerede fået det til at køre og xcanner, bettemig og jeg har hygget os en smule på serveren. Der mangler fortsat til indstillinger men planen er vi ligger lidt let ud i starten med nogle nemme baner i runder af 5 min og så kan det være vi går over til de lidt mere udfordrende alt efter stemningen.
Håber så mange så mulige er villige til at deltage i dette event.
Planlægning af næste gaming event
- julemand101
Planlægning af næste gaming event
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- Grandt_666
Re: Planlægning af næste gaming event
Med de tider der er nævnt, er der god mulighed for at jeg får lov til at gi' jer baghjul.
Har stemt.
Har stemt.
Member of The Islanders
- kasperfranz
- PennisPuff
Har stemt dog skal jeg bruge torsdag med nogle tøzer i biffen og weekenden hos Jodaxdk
- Erobran
Er Trackmanie nørd! Har lavet min egen meget svære bane og smidt Online, så i for baghjul!
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
- Ninjastick
Jeg har spillet det i 5-7 minutter for et par år siden, så det ser ud som om at jeg komme til at bære rundt på ret mange af de der baghjul.....
(og så vinder jeg, for man kommer ikke så langt uden sine baghjul )
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- PennisPuff
der er noget der hedder firehjulstræk (be prepared) ;DNinjastick wrote:Jeg har spillet det i 5-7 minutter for et par år siden, så det ser ud som om at jeg komme til at bære rundt på ret mange af de der baghjul.....
- Ninjastick
Jeg vil godt se dig køre ræs i en firehjulstrækker uden baghjul :3PennisPuff wrote:der er noget der hedder firehjulstræk (be prepared) ;D
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
- PennisPuff
med støtte hjul!
- Grandt_666
Du ser jo alligevel ikke noget i støvskyen fra os andre. Hehe.Ninjastick wrote:Jeg vil godt se dig køre ræs i en firehjulstrækker uden baghjul :3PennisPuff wrote:der er noget der hedder firehjulstræk (be prepared) ;D
Member of The Islanders