Ansøgning til Crafters.dk

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
artistrasmus
Posts: 3
Joined: 12 Nov 2012, 11:02

Ansøgning til Crafters.dk

Post by artistrasmus »

Mit navn: Rasmus

Mit Minecraft navn: artistrasmus

Alder: 15

Sted: Midt- Vestjylland

Interesser: Spil så som "Minecraft" og "Team Fortress 2" computer. Uden for computeren spiller jeg håndbold, men det er nok ikke så relevant her :)

Minecraft erfaring: Det er ikke overdrevet længe siden, jeg købte Minecraft. Jeg købte Minecraft her for 5 måneder siden, men siden da har jeg kørt på, og spillet Minecraft rimelig ofte da spillet fangede mig utroligt godt, i en positiv måde :D
Jeg startede med at spille i singleplayer, og udforskede mig i hvordan tingene skulle bygges, hvorefter jeg rimelig hurtigt begyndte på redstone. Efter det har jeg spillet på et par multiplayer servere, også en selv lavet server fra minecraft.net, som jeg stadig spiller på sammen med en af mine venner.

Hvor har du hørt om crafters.dk?: Jeg har hørt om crafters.dk, igennem en af mine venner fra min klasse, som også spiller på serveren, hvis navn er kasperlj3. Han gav mig et rigtigt godt indtryk af serveren. Han tilbød mig at måske spille sammen med ham, hvis jeg bliver accepteret, og ham han spiller sammen med lige pt. er med på det.

Venner på serveren: kasperlj3, som sagt også ham jeg lærte serveren af kende af.

Hvorfor vil du joine vores server?: Som sagt vil jeg for det første joine serveren pga. kasperlj3, som viste mig serveren, og gav mig et godt indtryk af den. Efter det gik jeg ind på den og læste reglerne igennem, kiggede på jeres kort osv. Jeg så jeres server, og den ser virkelig god ud, fede bygninger osv.
Jeg håber, jeg bliver acceptet, så jeg kan komme ind og gøre en forskel på serveren :P

Har du læst og forstået reglerne? Ja, jeg har læst reglerne, og jeg syntes, det virker som nogen rimelige og fornuftige regler. Som jeg regner med der gør serveren en del bedre, end hvis reglerne er knapt så stramme :D
Jeg mener selv jeg har fået en god forståelse for reglerne, og hvis det er noget, jeg har misforstået eller læst forkert, læser jeg selvfølgelig reglerne om igen :)

Det var min ansøgning til jeres server, jeg håber i vil tage godt imod den, og vil kunne lide den :D
User avatar
maja4626
Posts: 577
Joined: 25 Jun 2011, 18:44

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by maja4626 »

Nåårrhh!:) En af Kapper drengs venner! Vidste slet ikke at han havde sådan nogen.. ^^
Men ak ja! Din ansøgning er blevet accepteret! Nu skal du bare lige komme ind & få en test i reglerne;)
Image
User avatar
artistrasmus
Posts: 3
Joined: 12 Nov 2012, 11:02

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by artistrasmus »

maja4626 wrote:Nåårrhh!:) En af Kapper drengs venner! Vidste slet ikke at han havde sådan nogen.. ^^
Men ak ja! Din ansøgning er blevet accepteret! Nu skal du bare lige komme ind & få en test i reglerne;)
Jeg ved ikke helt hvorfor, men kan ikke komme ind på serveren?
Er det fordi i ikke har gjort så jeg kan endnu, eller er det mig som har gjort en fejl ? :D
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by FedeAnderzen »

artistrasmus wrote:
maja4626 wrote:Nåårrhh!:) En af Kapper drengs venner! Vidste slet ikke at han havde sådan nogen.. ^^
Men ak ja! Din ansøgning er blevet accepteret! Nu skal du bare lige komme ind & få en test i reglerne;)
Jeg ved ikke helt hvorfor, men kan ikke komme ind på serveren?
Er det fordi i ikke har gjort så jeg kan endnu, eller er det mig som har gjort en fejl ? :D
Vi har ikke opdateret fra 1.3.2 endnu, det er sikkert derfor.
Image
User avatar
artistrasmus
Posts: 3
Joined: 12 Nov 2012, 11:02

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by artistrasmus »

FedeAnderzen wrote:
artistrasmus wrote:
maja4626 wrote:Nåårrhh!:) En af Kapper drengs venner! Vidste slet ikke at han havde sådan nogen.. ^^
Men ak ja! Din ansøgning er blevet accepteret! Nu skal du bare lige komme ind & få en test i reglerne;)
Jeg ved ikke helt hvorfor, men kan ikke komme ind på serveren?
Er det fordi i ikke har gjort så jeg kan endnu, eller er det mig som har gjort en fejl ? :D
Vi har ikke opdateret fra 1.3.2 endnu, det er sikkert derfor.
Ja, jeg bruger 1.4.2. Er det noget i updatere i den nærmeste fremtid, eller er jeg nød til at finde en måde at få 1.3.2? :)
User avatar
FedeAnderzen
Posts: 2062
Joined: 09 Mar 2011, 19:06

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by FedeAnderzen »

Du kan finde den rette .jar fil her:

http://assets.minecraft.net/1_3_2/minecraft.jar
Image
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning til Crafters.dk

Post by Pars »

Afvist, indaktiv.
Post Reply