Buth's Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
budhastyl
Posts: 1
Joined: 17 Nov 2012, 15:25

Buth's Ansøgning

Post by budhastyl »

Hej!

Mit Navn: Kasper

Mit Minecraft Navn: Buth

Min Alder: 14 år gammel - er lige fyldt :D

Sted: Østjylland - Randers

Interesser/fritid: Gaming (Carl of duty, Minecraft, League Of Legends og flere endnu) og ellers går jeg til fodbold og hygger med vennerne

Minecraft erfaring: Jeg har tidligere spillet på Minecrafter.dk hvor jeg var med næsten fra starten af, jeg var en respekteret person .) - og ja jeg har spillet minecraft mellem 2 og 3 år ;p

Hvor har du hørt om crafters.dk: Jeg har været hjemme hos min venner og se dem spille, og det har set meget spændende ud også er reglerne retfærdige modsat andre serverer .)

Venner på serveren? Jeg er venner med xJSM, Newfate og MathiasDJ og de er mine brow's

Hvorfor vil du joine vores server:
Jeg vil gerne joine Crafters.dk server fordi jeg synes at det ser spændende ud, også ligner det et dejligt community, og jeg tror ved at det er et "stort"/voksende community vil jeg kunne få en bedre oplevelse og forbedre min byggestil,

Har du læst og forstået reglerne? Jeg har læst reglerne og dem har jeg forstået :)

Lidt om Mig :)
Jeg er en "fit" dreng på 14 som leder efter guides/manualer til encoding af engines(Quake, Slegdehammer osv.) og tilsidst arbejde med coding af et kendt FPS spil, eller begynde med youtubing med mål som partnership :) jeg elsker GFX dog er jeg ikke særlig god endnu, men øvelse gør mester :)
Jeg er ca 155 cm høj, som af og til gavner sig :D!
Jeg er lidt af et Codkid, men som min gud iRonshaft siger = Hva' Fanden, Vi er stolte af det :)<3

Nu ved jeg ikke lige hvad jeg mangler, men vil i vide mere om mig, så spørg i bare :D!
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Buth's Ansøgning

Post by Ninjastick »

Godkendt. Kom ind på serveren og få en test.


-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Buth's Ansøgning

Post by Pars »

Afvist, indaktiv.
Post Reply