Ansøgning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
ozeilerell
Posts: 1
Joined: 28 Nov 2012, 16:32

Ansøgning

Post by ozeilerell »

Dit Navn: Olivia

Dit Minecraft Navn: ozeilerell

Alder: 13 år

Sted: Falster

Interesser: I min fritid går jeg til sport og spiller pc-spil som minecraft. Venner og familie. Jeg er rigtig glad for mine venner :D Jeg skal konfirmeres til sommer!!

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid? Ja, det har jeg, ca. 1/2- 1 år, så jeg har Har spillet på mange servere.

Hvor har du hørt om crafters.dk: Ja, den har jeg hørt om igennem venner.

Venner på serveren? Skriv deres in-game nicks her coolkasper99,Maja4626,cooldk, Magnustg,Nicolaj11h.

Hvorfor vil du joine vores server: Her kan du så skrive om hvorfor du vil ind på vores server, har du kigget rundt omkring og set hvad vi har bygget? Kan du lide det du har set og mener du at du kan være med til at gøre serveren bedre og bygge noget fedt?. Fordi mine venner har sagt, at det er en god server, så de sagde at jeg også skulle ansøge om en. Det er helt utroligt flot, det der er bygget.

Har du læst og forstået reglerne?Brug noget tid på at læse reglerne og hvis du er i tvivl om noget, så spørg ingame.
Ja, det har jeg. Jeg synes, at det er noggle gode regler, at griefing er forbudt. Så man kan bygge i uden at være bange for at det gør i stykker.
Hilsen Olivia
User avatar
Ninjastick
Posts: 906
Joined: 19 Mar 2011, 13:47

Re: Ansøgning

Post by Ninjastick »

Godkendt. Kom ind på serveren og få en test.


-Stick
En god ven lader dig aldrig gøre noget dumt! Alene...
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Ansøgning

Post by Pars »

Afvist, indaktiv.
Post Reply