ansøning

Ansøgninger som er afvist.
Post Reply
User avatar
niko_5386
Posts: 1
Joined: 07 Dec 2012, 13:35

ansøning

Post by niko_5386 »

mit navn er: nikolai

jeg bor i østjyland

mit minecraft er: niko_5386

alder: 12

jeg har spillet minecraft i ca. 2 år har god afaring med at hjælpe ander er admin på en server

jeg kan godt lide at spille minecraft med mine venner og spille fodbold og kan generalt godt lide at spille pc

jeg kan godt vise serveren på youtube lave lidt youtube

jeg har nogne venner på serveren dumboaxel konko00 figaromis jeppehoje maskipper

jeg kender serveren fra serverlisten.dk
User avatar
Sighvatur
Posts: 341
Joined: 01 Jun 2011, 01:32
Location: The Island HQ

Re: ansøning

Post by Sighvatur »

niko_5386 wrote:mit navn er: nikolai

jeg bor i østjyland

mit minecraft er: niko_5386

alder: 12

jeg har spillet minecraft i ca. 2 år har god afaring med at hjælpe ander er admin på en server

jeg kan godt lide at spille minecraft med mine venner og spille fodbold og kan generalt godt lide at spille pc

jeg kan godt vise serveren på youtube lave lidt youtube

jeg har nogne venner på serveren dumboaxel konko00 figaromis jeppehoje maskipper

jeg kender serveren fra serverlisten.dk
Din ansøgning er enten for kort, har mangler eller følger ikke den standard der ligger i "Ansøgnings Eksempel". (viewtopic.php?f=8&t=744&p=3111#p3111)

Bemærk venligst, at du kun har 2 chancer til at få en ansøgning godkendt, dvs. du har 1 chance mere. Hvis du ikke kan opnå dette, ser vi det som et tegn på at du ikke har gidet at sætte dig ordenligt ind i reglerne og ansøgningsproceduren.

Er du i tvivl om noget, så spørg andre spillere på serveren, de fleste afsætter gerne lidt tid til at hjælpe nye spillere.

Derudover må du gerne tage den igennem en stavekontrol :)
og du mener vel minecraftlisten.dk ? :)

Med venlig hilsen
Admin & moderatorholdet på crafters.dk
Mvh.
Formanden i The Islanders
Image
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: ansøning

Post by Pars »

Afvist, indaktiv.
Post Reply