Ansøgning

Ansøgninger fra spillere som er blevet Crafter på serveren.
Post Reply
Kwasidk89

Ansøgning

Post by Kwasidk89 »

Dit Navn: Rasmus

Dit Minecraft Navn: Kwasidk89

Alder: 23

Sted: Fyn

Interesser: Spil, computer, minecraft, Film

Minecraft erfaring: Har du spillet Minecraft før? Singleplayer eller multiplayer på en anden server? Hvis ja, hvor lang tid?.. har spillet sammenlagt 2 år vel har været på den ende server som admin

Hvor har du hørt om crafters.dk: Gennem Gumz1110

Venner på serveren? Gumz1110 Webd cola_00 Pitti999

Hvorfor vil du joine vores server: mig og dem som jeg kende her fra serven har være på en sammen og har prøvet lidt af være og har set lidt af det hele så da gymz vis mig denne her og jeg kunne se ud over spawn så det ud til og være en god server og plus det man kan læs om regle og det at der ligesom er styr på ting her. samt kan se der nogen stor byggening og er helt pjat med og bygge bygning flotte ting som jeg sys selv har være kende for på det andet

Har du læst og forstået reglerne? mange af reglen kender man til på forhånd og der nogen ny i mellem som man lige skal har tid og side ordlig i hovedet men god af de :)

Mvh kwasidk89
ps. skal lige sige at jeg er ordblid så vis det lige lort det jeg har skrivet så det skam ikke for sjov :)
maja4626

Re: Ansøgning

Post by maja4626 »

Godkendt!:) Kom ind & få en test i reglerne.
Image
maja4626

Post by maja4626 »

Testet & promoted:)
Image
pitti999

Post by pitti999 »

Kwasi!!!! :D
Im mr meeseeks look at me...
Kwasidk89

Post by Kwasidk89 »

Hejsa jeg er gamle bruger her inde som hedder kwasidk89. Men da jeg ikke kan kommer ind på min gamle bruger er jeg bliv nød til og lave en nye med navn kwasidk
Zicy

Post by Zicy »

Kwasidk89 wrote:Hejsa jeg er gamle bruger her inde som hedder kwasidk89. Men da jeg ikke kan kommer ind på min gamle bruger er jeg bliv nød til og lave en nye med navn kwasidk
Jeg har promoted din nye konto
Image
Post Reply