Dit Navn: Rasmus
Dit Minecraft Navn: iHint
Alder: 25
Sted: Aalborg, Nordjylland
Interesser: Venner, familie og kæreste, design, Apple produkter, Whisky, Minecraft, hardball, biler, og meget meget andet.
Minecraft erfaring: Jeg har efterhånden spillet Minecraft nogle måneder nu. Jeg har spillet meget singleplayer fordi jeg ikke ville ind på en server hvor jeg kunne risikere at mine konstruktioner blev vandaliseret. Kreativiteten stopper aldrig men man har også løst til at udforske verden sammen med nogen. Jeg har haft nogle succesoplevelser på multiplayer men jeg synes det er ved at være på tiden jeg finder en hyggelig server hvor jeg kan hygge mig med nogle mennesker. Singleplayer = for få mennesker, for mange creepers.
Venner på serveren? Jeg håber at kunne tilføje en masse navne her snart. For det er det jeg mangler i singleplayer. Så nej, ingen venner for nu

Hvorfor vil du joine vores server: Ud fra hvad jeg kan læse på fora lyder det til i har en hyggelig lille verden. Jeg håber at kunne bidrage med noget kreativitet og humor. Jeg har set en masse screenshots men ikke mere end det. Det er ikke bygningerne som gør en server god. Det er de personer som befolker dem. Derfor vil jeg gerne ind på lige præcis jeres server.
Har du læst og forstået reglerne? Javel. Læst og forstået =)
Ud over jeres standart formular synes jeg lige at jeg vil tilføje lidt baggrund omkring mig selv.
Jeg hedder som sagt Rasmus, og bor i Aalborg. Til dagligt arbejder jeg for en Apple Premium Reseller her i danmark. Så hver dag står jeg altså og langer "æbler" over disken. iPhones, Macs, iPads osv. Jeg bor sammen med min søde kæreste på havnen i Aalborg hvor jeg nyder min lille tilværelse. Jeg håber at få mere ud af Minecraft ved at finde nogle personer som deler samme interesse som jeg. Nu kender jeg ikke personerne bag skærmen men jeg har altid været vild med at møde folk personligt til en oplevelsestur et sted ud i det danske land. Hvad enten det har været WoW, Counter Strike, og hvad pokker jeg ellers har spillet i gennem tiden.
Jeg håber i vil stille nogle spørgsmål hvis der er noget i er i tvivl, og ellers håber jeg at høre mere fra jer snart.
Happy building.
Rasmus