Julegave fra julemanden (forumtema)

Nyheder fra holdet bag crafters.dk samt events.
Post Reply
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Julegave fra julemanden (forumtema)

Post by julemand101 »

Glædelig jul alle sammen. Jeg har valgt at julegaven til jer alle sammen i år bliver en ansigtsløftning af forummet. Årsagen er primært at der er flere der har spurgt om hvorfor hovedmenuen forsvinder når man går ind på forummet samt stilen overhovedet ikke passer til vores nye flotte forside fra nrone.

Jeg valgte derfor selv at tage opgaven på mig da nrone ikke lige havde tiden og det har så resulteret i en pokkers meget arbejde og roden rundt. I aftes gav xcanner og jeg så en samlet fokuseret indsats for at nå at blive færdig med det til d. 24 hvilket lykkedes.

Personligt synes jeg resultatet er blevet meget pænt. Hvis nogen oplever nogen problemer med det eller ønsker at ytre deres meninger omkring det er i velkommen til at smide en kommentar til denne nyhed. Lad vær med at tænke på hvor meget arbejde jeg har lagt i det når i skriver. Jeg kan godt tåle at høre at 4 dages arbejde er noget møg (hvis du bruger internet explorer er du selv ude om det!). :D
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
Grandt_666
Posts: 386
Joined: 27 Mar 2012, 20:16

Re: Julegave fra julemanden (forumtema)

Post by Grandt_666 »

Mange tak for gaven, den stod højt på ønskesedlen. :D

Endelig Kan man navigere rundt, uden at have en bunke faner åbne på en gang.

Glædelig jul.
Member of The Islanders
User avatar
Erobran
Posts: 512
Joined: 10 Jun 2012, 16:53
Location: Sjælland

Re: Julegave fra julemanden (forumtema)

Post by Erobran »

Grandt_666 wrote:Mange tak for gaven, den stod højt på ønskesedlen. :D

Endelig Kan man navigere rundt, uden at have en bunke faner åbne på en gang.

Glædelig jul.
Og jeg kan næsten også kun skrive det samme som Grandt.

Dels ser det pænere ud, og dels er det lettere at komme mellem tingene, dette resultere i at man ikke behøver (som Grandt også skriver), at havde så mange faner på ens internet (pc/mobil) åbne.
Jeg vil lige understrege at en Iphone som jeg har, ja den kan KUN havde 8 sider åbne af gangen, derfor er det ekstra dejligt, at dette nu er sket.

Der er lige en lille ting der ærger mig lidt, det er at man ikke kan se onlinelisten når man er her på forumsiden, og her til sidst kan jeg kun sige.

Tak for gaven Julle(Jacob), og RIGTIG GLÆDELIG JUL!
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.

Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
User avatar
julemand101
Posts: 3327
Joined: 06 Nov 2010, 19:12
Location: Brabrand
Contact:

Re: Julegave fra julemanden (forumtema)

Post by julemand101 »

Erobran wrote: Der er lige en lille ting der ærger mig lidt, det er at man ikke kan se onlinelisten når man er her på forumsiden, og her til sidst kan jeg kun sige.
Som du nok kan se bliver siden meget smal i det hvis jeg skulle have online listen til at være ude i højre side. Det er derfor et bevist designvalg. Noget helt andet er så at det er lidt teknisk bøvlet at lave dynamiske PHPBB temaer (menuen er ikke ret dynamisk men vi kan opdatere den nemt) så jeg skal have undersøgt en del hvis jeg skal se hvem der er online. I må udnytte den nemme mulighed for at komme over på forsiden til at se hvem der er online ;)

God jul til alle.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
User avatar
xcanner
Posts: 1748
Joined: 06 Nov 2010, 03:22
Contact:

Re: Julegave fra julemanden (forumtema)

Post by xcanner »

Det er blevet rigtig godt, tak for gaven!
It's all about the community
User avatar
Pars
Posts: 1165
Joined: 06 Nov 2010, 10:03
Location: København

Re: Julegave fra julemanden (forumtema)

Post by Pars »

God gået julemayn! Det blev jo til meget mere end bare en simpel knap ;)
BetinaLerche
Posts: 917
Joined: 09 Sep 2012, 12:23

Re: Julegave fra julemanden (forumtema)

Post by BetinaLerche »

Sikke en dejlig julegave at få, jeg takker!
Post Reply