Det skal lige siges at vi ser MEGET gerne mange nye spillere. Det er 2 måneder siden at jeg har været på sidst og der er mange nye der ikke kender mig. Hverken Zirtel eller undertegnede bider særlig hårdt.
ALLE er velkomne til turneringerne, det er GRATIS og det hele bliver skåret ud i pap, så ALLE kan være med.!
Kom frisk drenge og piger. Det må snart være på tide at vi sætter nye rekorder for antal online på serveren!!! Og hvis ikke det så er fed og underholdende turnering som det plejer at være
Måske vi enda kunne få et admin hold??? Er ret sikker på at Julemanden ikke går glip af en god slåskamp
Arena #10 - The Champions!
- Xuno
Re: Arena #10 - The Champions!
http://Xunotopia.dk/
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
Hardball, hjemmeværnet, ferier og MINECRAFT!
- julemand101
Tidspunktet er desværre ikke passende for mig. Nogen har juleferie mens andre må arbejde.
Administrator og grundlægger af http://www.archlinux.dk - Dansk Arch Linux Community.
- kasperfranz
Jeg kan desværre hellere ikke deltage ville ellers gerne, men har nattevagt den 27 :/
EDIT: hov skulle da ikke arbejde der
Franz City deltager
EDIT: hov skulle da ikke arbejde der
Franz City deltager
Last edited by kasperfranz on 27 Dec 2012, 11:46, edited 1 time in total.
- FedeAnderzen
Jeg vil også gerne melde mig til koret der anbefaler alle nye at stille op, det er møgfedt når der afholdes pvp. Der er en intens stemning man ellers aldrig oplever på serveren og det er helt klart ikke noget man skal gå glip af.
Jeg kan desværre ikke selv deltage, julen er den travleste tid om året på mit arbejde, men måske kommer jeg lige ind et smut og kigger på.
Jeg kan desværre ikke selv deltage, julen er den travleste tid om året på mit arbejde, men måske kommer jeg lige ind et smut og kigger på.
- Zirtel
- Pars
Jeg kan desværre ikke da den står på juletamtam
- mikkelfb123
Mig og mr. Stick(ninjastick) tilmelder os som SkyCity2(grundet jeg ikke lige gider lave en ny account )
CasperSK mit store DSB idol!
- mikkelfb123
maja og Toeffe tilmelder sig også(de skal lige ind og lave en bruger på den der tilmeldings hjemmeside)
CasperSK mit store DSB idol!
- Erobran
Jeg og Djcooland er klar til at give jer tæsk (Tæsk i PVP), og få jer til at ryste af skræk , ihvertfald vi tilmelder os.
En god ven tager altid skylden hvis du gør dumt.
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
Diktator i Leningrad/Sovjetunionen
Mvh Erobran
- coolkasper99
Magnustg og jeg er med som Teamcorner
Her skulle der stå noget, men jeg ved ikke hvad skal skrive..